نحوه دریافت کارت اعتباری ویژه اقشار آسیب پذیر و کارگران + جزئیات

0

نحوه دریافت کارت اعتباری ویژه اقشار آسیب پذیر و کارگران + جزئیات

اقشار آسیب پذیر فاقد درآمد کارت اعتباری یک تا دو میلیون تومانی برای ۴ میلیون خانوار برای خرید تعلق میگیرد. جزئیات و نحوه گرفتن و بانکهای عامل و چگونگی گرفتن کارت اعتباری کرونایی را در مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

نحوه دریافت کارت اعتباری ویژه اقشار آسیب پذیر فاقد درآمد + جزئیات

به گزارش حرف تازه : اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دستورالعمل اختصاص کارت اعتباری یک و دو میلیون تومانی به چهار میلیون خانوار از اقشار آسیب پذیر را ابلاغ کرد و از اعطای کارت اعتباری یک و دو میلیون تومانی به اقشار آسیب پذیر خبر داد.

مشمولان کارت اعتباری کارگران فاقد درآمد

این کارن های اعتباری در طرح خرید اعتباری اضطراری ناشی از شیوع کرونا براساس دستورالعمل ابلاغی معاون اول رییس جمهوری به اقشار آسیب‌پذیر فاقد درآمد ثابت از قبیل رانندگان تاکسی، اتوبوس، مینی‌بوس و کرایه‌ های بین شهری، دست فروشان و کارگران فصلی تا سقف چهار میلیون خانوار به تشخیص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعلق می‌گیرد.

نحوه گرفتن کارت اعتباری اقشار آسیب پذیر

بانک‌های عامل همان بانک واریز کننده یارانه افراد بوده و موظفند ۴۸ ساعت پس از اعلام وزارت کار، به ترتیب اعتبار یک میلیون تومانی را در کارت خانوارهای یک نفره و ۲ میلیون تومانی را در کارت خانوار بیش از یک نفره فاقد درآمد ثابت منظور کنند.

اقساط و مدت بازپرداخت

بازپرداخت طی ۲۷ ماه که ۳ ماه آن تنفس است صورت می‌گیرد و هشت درصد از سود ۱۲ درصدی آن توسط دولت به بانک‌ها پرداخت می‌شود.

مشمولان نیازی به مراجعه به بانک ها نداشته و بانک ها با اخذ تعهد الکترونیک می‌توانند اقساط را از یارانه و کمک هزینه معیشتی افراد کسر کنند.

دارا بودن چک برگشتی و اقساط معوق بانکی مانع دریافت این تسهیلات نمی شود و میتوانند این وام را دریافت کنند

نظرات