فیلم دلخراش قتل موبایل فروش اسلامشهری توسط سارقان (دلخراش)

1

فیلم دلخراش قتل موبایل فروش اسلامشهری توسط سارقان

فیلم دلخراش لحظه قتل و زدن شاهرگ فرشاد معصومی موبایل فروش اسلامشهری را در خیابان کاشانی توسط دو سارق موبایل بی رحم و لحظه درگیری و چاقو زدن به شاهرگ مرد موبایل فروش برای دزدیدن موبایل ها را که توسط دوربین مدار بسته گرفته شده و توضیح و نحوه قتل و عکس قاتلان و با جزئیات در مجله حرف تازه بخوانید

 

فیلم دلخراش قتل موبایل فروش اسلامشهری توسط سارقان

فیلم صحنه زدن شاهرگ موبایل فروش اسلامشهری

روز پنجشنبه پسر جوانی در دایرکت اینستاگرام فرشاد (مقتول) قصد خرید موبایل داشت که فرشاد پسر جوان مبایل فروش با توجه به تعطیلی مغازه ها به فرد مورد نظر می گوید: مغازه را باز نمیکنم به این خاطر که اگر اماکن متوجه شود مغازه ام را پلمب می کند. در این هنگام خریدار گوشی شماره کارتش را از فرشاد می گیرد و مبلغ یک میلیون تومان به حساب وی واریز می کند.

روز حادثه فرشاد مغازه اش را باز می کند و به این خاطر که اماکن متوجه این اقدام نشوند فرشاد با دو نفر از سارقان به داخل مغازه اش می رود و در مغازه را می بندند. در ادامه فرشاد گاو صندوق را باز می کند تا گوشی را به سارقان نشان دهد که در این لحظه آن دو پسر چهره واقعی خود را نشان می دهند.

عکس سه قاتل فروشنده موبایل در اسلامشهر

بیوگرافی و اسامی قاتلان موبایل فروش اسلامشهری

قاتلان فروشنده موبایل اسلامشهری

سارقان خیلی زود پا به فرار گذاشتند و فرشاد به سختی با دوستانش تماس می گیرد و در خواست کمک می کند. در این هنگام یک خانمی که در حال قدم زدن بود صدای کمک فرشاد را می شنود و ماجرا را به قصابی آن طرف خیابان توضیح می دهد سپس چندتن از اهالی محله به زور کرکره برقی را بالا می زنند و با پسر جوانی که غرق در حال سپری کردن آخرین ساعات زندگی اش است روبه رو می شوند.

خودروی اورژانس خیلی زود فرشاد را به بیمارستان سعیدیه منتقل می کند و پزشکان گردن مقتول پانسمان می کنند، حال فرشاد بهتر می شود تا حدی که با دوستانش تماس تصویری برقرار کرده بود، ساعاتی بعد حال فرشاد بد می شود و به کما می رود، مقتول پسر جوانی بود که نتوانست ضربات مهلک قاتل را تحمل کند و ۳ بامداد امروز جان خود را از دست می دهد.

یکی از سارقان به فرشاد می گویند که گوشی را بگذار داخل نایلون و دیگر هیچ اقدامی نکن تا ما از اینجا برویم، فرشاد در حال انجام دادن این اقدام بود که سریع شوکر خود را بیرون آورد که یکی از سارقان با چاقو به فرشاد حمله می کند و با دو ضربه کاری به گردن فرشاد او را نقش زمین می کند.

سارقی که داخل مغازه بودند با دو نایلون پر از گوشی موبایل از محل حادثه بیرون می آیند که در ادامه توسط یک آتش نشان که به آنها مشکوک شده بود تحویل ماموران پلیس داده می شوند.

مشاهده فیلم ( توجه حاوی صحنه دلخراش است و مناسب دیدن همه گروه سنی نیست)

 

شاهد عینی قتل موبایل فروش اسلامشهری

در بررسی‌ها مشخص شد، سه سارق که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، با سلاح سرد وارد مغازه موبایل‌فروشی شده و با تهدید و درگیر شدن با صاحب مغازه، ضمن به قتل رساندن وی، اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراه داخل مغازه کرده‌اند.

با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از مأموران مجرب پلیس آگاهی، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت، ضمن شناسایی عاملان وقوع این جنایت، موفق شدند طی یک عملیات منسجم، آنها را در یکی از محلات شهرستان اسلامشهر دستگیر کنند.

سرهنگ سرپناه؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه متهمان هیچگونه سابقه کیفری ندارند، گفت: تعداد ۵۳ دستگاه گوشی تلفن‌ همراه و چند عدد هندزفری و یک قبضه سلاح سرد به کار رفته در سرقت، از متهمان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به اپیدمی ناشی از شیوع ویروس کرونا که شرایط منحصر به فردی را برای زندگی اجتماعی رقم زده، توصیه‌های بیش از پیش، توجه به اصل پیشگیری وضعی است. هموطنان باید از طریق مدیریت یا مداخله در محیط، فرصتهای ارتکاب جرم را به حداقل ممکن برسانند.

منبع: رکنا

1 دیدگاه در “فیلم دلخراش قتل موبایل فروش اسلامشهری توسط سارقان (دلخراش)

  1. مریم گفت:

    خیلی سخته برای یه خانواده خدا صبر بده بهشون
    روحش شاد

نظرات