اعدام قاتلان فرشاد معصومی موبایل فروش اسلامشهری در ملاعام + تصاویر

11

اعدام قاتلان فرشاد معصومی موبایل فروش اسلامشهری در ملاعام + تصاویر

فیلم قتل و زدن شاهرگ فرشاد معصومی موبایل فروش اسلامشهری و تصاویر قاتلان و حکم اعدام در ملاعام و نحوه دستگیری قاتلان فرشاد معصومی جوان موبایل فروش اسلامشهری و جزئیات و نحوه دستگیری و زمان اجرای حکم اعدام را در مجله اینترنتی حرف تازه بخوانید

اعدام قاتلان فرشاد معصومی موبایل فروش اسلامشهری در ملاعام + تصاویر

قاتلان فرشاد معصومی موبایل فروش اسلامشهری در اعدام ملاعام اعدام میشود. این قاتلان به بهانه خرید موبایل وارد مغازه فرشاد معصومی میشوند و با زدن شاهرگ وی در حدود ۵۰ گوشی موبایل را به سرقت میبرند.

فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن لحظه درگیری یک فروشنده موبایل در اسلامشهر با دو سارق نشان داده شده است. در این ویدیو مرد فروشنده توسط سارقین با چاقو مورد حمله قرار گرفته و بعد از ساعاتی فوت می کند. این ویدیو از دوربین های مدار بسته مغازه گرفته شده است.

قتل موبایل فروش اسلامشهری

چند روز پیش قتل تلخ و زدن شاهرگ موبایل فروش جوان اسلامهری دل همه را به درد آورد و غمگین کرد . تعدادی از سارقان که از چند روز پیش مغازه فرشاد، جوان موبایل فروش را در خیابان کاشانی اسلامشهر ، تحت نظر داشتند، با توجه به خلوتی خیابان به علت کرونا سارقین از موقعیت استفاده می‌کنند و با واریز یک میلیون پول صاحب مغازه را از روز قبل متقاعد می‌کنند که جمعه ساعت ۹ صبح مغازه رو باز کند و موبایلی که میخواهند را بخرند. وارد مغازه شدند و شاهرگ صاحب موبایل فروشی را زدند .

این سارقان از قبل مغازه مذکور را شناسایی کرده بودند و آنجا را تحت نظر قرار داده بودند و روز حادثه نیز با نقشه از قبل طراحی شده به این مغازه موبایل فروشی مراجعه می کنند و یکی از آن‌ ها نیز در خیابان کشیک می‌ دهد. فرشاد معصومی ، صاحب مغازه هم به دلیل محدودیت ایجاد شده برای کسبه به دلیل شیوع ویروس کرونا، پس از ورود این افراد و با این گمان که قصد خرید دارند، کرکره مغازه را پایین می‌ آورد!

بعد از اینکه در گاو صندوق رو باز می‌کند که گوشی را تحویل دهد سارقین با چاقو تهدید میکنند که همه گوشی‌ها رو داخل نایلون بریزند و ببرند.

از اونجایی که صاحب مغازه شوکر همراه داشت ناگهان سارق چاقو را به گردن فرشاد فرو میکند و شاهرگ او پاره میشود، بعد با دو تا نایلون پر از موبایل فرار می‌کنند.

فرشاد داخل مغازه افتاده بود که یک خانم هنگام عبور از جلوی مغازه متوجه صدای کمک خواستن میشود. بعد از اینکه به همسایه‌ها اطلاع میدهد، کرکره رو به زور بالا می‌کشند و فرشاد را به بیمارستان انتقال میدهند، اما او فوت کرد.

عکس قاتلان فرشاد معصومی موبایل فروش اسلامشهری

نحوه دستگیری قاتلان جوان اسلامشهری

پلیس چند دقیقه بعد از سرقت در خیابان اسلامشهر به لباس خونی سارق شک میکند که دو نایلون پر از گوشی هم همراه داشتند. سارقین پا به فرار می‌گذارند، اما در نهایت با شلیک هوایی پلیس و تعقیب دستگیر می‌شوند .سارقین ۳نفر بودند که یک نفر جلو در کشیک می‌داد. سن سارقین ۲۴ سال بود!

حکم اعدام در ملاعام برای قاتلان فرشاد

یونس اسدی مقدم ، دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر درباره این قتل فچیع گفت: ” متهمان پس از سرقت حدود ۵۰ گوشی موبایل، پا به فرار می‌ گذارند که به محض اطلاع نیروی انتظامی از موضوع و رصدهای اطلاعاتی دقیق، دو نفر از آن‌ ها ظرف نیم ساعت پس از حادثه در یکی از خیابان‌ های اسلامشهر دستگیر می شوند و نفر سوم نیز خود را معرفی می‌ کند؛ این افراد با قرار تامین روانه زندان شدند. “

وی با اشاره به تکمیل تحقیقات تکمیلی در دادسرا و رسیدگی سریع و دقیق و فوق العاده به این پرونده، از صدور کیفرخواست پرونده ظرف مدت سه روز از وقوع جنایت و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

یونس اسدی مقدم ، دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر گفت:  برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا کرد‌ه‌ایم و در صورت تایید در دادگاه، حکم قصاص در ملاء عام در خیابانی که جرم به وقوع پیوسته، اجرا خواهد شد.

یونس اسدی مقدم : متهمان این پرونده سابقه دار هستند و ما هم به سرعت و خارج از نوبت کار رسیدگی به این پرونده را همین هفته آغاز می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر در ادامه تاکید کرد: در شرایط فعلی که مردم درگیر بیماری کرونا هستند خیلی جدی تر از همیشه با کسانی که بخواهند نظم و امنیت منطقه را به هم بریزند برخورد می‌کنیم و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه حکم مورد تقاضا برای قاتل اعدام خواهد بود، گفت: مجازات متهمان این پرونده هشدار به کسانی است که می‌خواهند از شرایط موجود سو استفاده کنند.

11 دیدگاه در “اعدام قاتلان فرشاد معصومی موبایل فروش اسلامشهری در ملاعام + تصاویر

  1. سهیل گفت:

    فقط اعدامشون کنید….نجس های داعشی….خدالعنتشون کنه تا ابد

  2. امید گفت:
    4
    1

    من با مرگ ایینها دلم خنک نمیشه بلکه شکنجه و زجرکش کردنشون را دوست دارم و تقاضا دارم. قضات گرامی اینها ویروس و انگل اجتماع هستند

  3. بابک گفت:

    هنوز نکشتنشون نمی دونم چرا نمی کشنشون ح…..رو اینا باید دو ماه پیش میمردن فقط دادگاه خانواده مقتول زجر میده با این کارش

  4. محمد گفت:

    خدا لعنتشون کنه واقعا اگه دادستان اسلامشهر تو ملا عام اعدامشون نکنه ما رو ناراحت میکنه

  5. مهدی قنبری گفت:
    3
    1

    … زاده واقعی بودن وگرنه هیچکس اینکارروننیکنه

  6. اقبال ساعدپناه گفت:

    خدایش جای تآسف داره…
    یه نفرو بخاطر چندتا گوشی بکُشی؟
    حکم اعدام در ملا عام کمترین حکمه واسه این کفتارهای فرصت طلب.

  7. حسین گفت:

    در تاریخ ۹۹/۰۱/۰۶ گوشی آیفون ۱۱ منم تو خیابون هلال احمر تهران دزدیدن
    جرم و جنایت خیلی زیاد شده

  8. شادی گفت:

    خیلی ناراحت کننده س
    از وقتی که فیلم رو دیدم غمگینم ):

  9. محسن گفت:

    و این داستان ادامه دارد…..

  10. زیبا گفت:

    هر سه تا جوون هستند آخه چرا باید اینکار رو بکنید که اخرش این بشه
    یعنی این همه اعدام درس عبرت نمیشه ؟؟؟؟
    خودتون رو بذارید جای خانواده مرحوم فرشاد که الان داغدار هستند و در ایام عید سیاه پوش پسرشون شدن

  11. مهدی گفت:
    1
    1

    اعدام براشون کمه اینجور افراد سنگدل رو باید قطعه قطعه کرد ریخت تو چاه فاضلاب تا درس عبرتی برای بقیه بشه. خدا به پدر و مادر فرشاد جان صبر بده واقعا خبر تاسف باریه.

نظرات