عکس و بیوگرافی فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو و همسرش + زندگی شخصی

2

عکس و بیوگرافی فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو و همسرش + زندگی شخصی

سنسی فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو و هنرهای رزمی و مربی دختران نینجا در عصر جدید ۲۷ ساله و متولد سال ۱۳۷۲ در تبریز و اکنون ساکن کرج است که در خانواده ۱۲ نفره و پر جمعیت به دنیا آمده، در ادامه در مجله اینترنتی حرف تازه با بیوگرافی و عکسهای جذاب و جدید و آدرس باشگاه نینجوتسو و پیج اینستاگرام سنسی فریبا فرجی پور را با هم مرور میکنیم

بیوگرافی فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو و همسرش + تصاویر و زندگی شخصی

بیوگرافی فریبا فرجی پور

فریبا فرجی پور مربی هنرهای رزمی و نینجوتسو ۲۷ ساله و متولد سال ۱۳۷۲ در تبریز و اکنون ساکن کرج است که در خانواده ۱۲ نفره و پر جمعیت به دنیا آمده است.

شروع نینجوتسو تا مربیگیری

فریبا فرجی پور از ۱۳ سالگی وارد رشته نینجوتسو شد و مشغول آموختن هنرهای رزمی شد و اکنون از مربیان با تجربه و با سابقه این فنون رزمی است و از سال ۱۳۸۴ نینجوتسو کار کرده و از ۱۳۹۰ وارد مربی‌گری شده و تیم‌هایی که کار کرده ،تیمهای رزمی بوده و تکنیک‌های واقعی و مبازرات را انجام داده است.

همسر فریبا فرجی پور

وی در مصاحبه های خود اشاره نکرده که ازدواج کرده و مجرد است و تاکنون اخباری مبنی بر ازدواج وی منتشسر نشده است و این بانوی موفق ایرانی فعلا به مربیگری مشغول است

زندگینامه فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو

سرپرست گروه دختران نینجا

او در فصل اول عصر جدید با گروه دختران نینجا شرکت کرده بود که سرپرست و مربی این گروه بود و تا مرحله فینال نیز بالا آمد و در بین پنج نفر اول برنده این دوره از عصر جدید شدند و در فصل دوم عصر جدید نیز با گروه فرشتگان نینجا حضور دارد و مربی و سرپرست فرشتگان نینجا می باشد

از کوکی پرش از ارتفاع دوست داشتم

من از دوران کودکی به پرش از ارتفاع علاقه داشتم و از همان زمان همیشه در تخیلاتم از ارتفاع میپریدم و فکر میکردم که پرواز میکنم.

آدرس باشگاه فریبا فرجی پور مربی دختران نینجا در عصر جدید

شغل و درآمد فریبا فرجی پور

شغل دیگری ندارم و درآمدم از کلاس‌های نینجاست که در چند سانس برگزار می‌شود. ۲۵۰ نفر هنرجو در باشگاهی که خودم در کرج کرایه کردم حضور دارند. علاوه بر آن ۲۵۰ هنرجوی دیگر هم در باشگاه منطقه کمال شهر دارم.

 

سوابق مربی دختران نینجا

زندگینامه فریبا فرجی پور

از کودکی هنر‌های رزمی را دوست داشتم، اما هیچ کدام را تجربه نکرده بودم تا اینکه در ۱۴ سالگی برای اولین‌بار یک گروه نینجای بانوان برای اجرا به مدرسه‌مان آمدند، از نوع پوشش، لباس مشکی، نوع کفش، ماسک و در کل ظاهرشان خوشم آمد. وقتی تکنیک‌ها را اجرا کردند، بیشتر علاقه‌مند شدم و این رشته را انتخاب کردم.

عکس اعضای گروه دختران نینجا

بیوگرافی شخصی سنسی فریبا فرجی پور

نینجوتسو فقط ورزش نیست

شاید اوایل به خاطر تخلیه هیجانات نوجوانی و انتخاب یک ورزش رزمی فعالیتم را شروع کردم، اما در ادامه متوجه شدم نینجوسو فقط یک ورزش نیست بلکه هنر خوب زندگی کردن است. این رشته روی نظم، احترام و صبوری بچه‌ها کار می‌کند به همین دلیل روی اخلاقمان هم تاثیر گذاشته است. شعار نمی‌دهیم، اما هدف اصلی نینجوتسو بهتر زندگی کردن است.

fariba-farajipour-instagram

پیج اینستاگرام فریبا فرجی پور

fariba_farajipour

بیشترین دنبال کننده را پیج اینستاگرامی تیم‌مان دارد و بعد از آن دنبال‌کننده‌های پیچ خودم بیشتر هستند. از این فضا برای ترویج و گسترش کارمان استفاده می‌کنیم و از پیج‌هایی که فعالیت ورزشی خوبی دارند هم استقبال می‌کنیم. به نظرم انتشار غذا‌ها و تفریحاتم اصلا تصویر قشنگی نیست و حتی در این مورد حدیثی شنیدم که نباید از چیز‌هایی که می‌خورید و تفریحاتی که دارید، برای مردم تعریف کنید.

عکسهای شخصی مربی دختران نینجا در عصر جدید

اوقات فراغت و تفریح

بزرگترین تفریحمان ورزش کردن است. وقتی نارحت هستیم و مشکلی داریم تا در باشگاه همدیگر را می‌بینیم، مشکلات و غصه‌هایمان از بین می‌رود. کنار هم خوشحال هستیم، اما گاهی به تفریحات دیگری نیاز داریم و باهم به کوه، سینما و یا رستوران می‌رویم.

سن فریبا فرجیپور مربی نینجوتسو

نینجوتسو چیست؟

نینجوسو هنری رزمی است که ریشه در کشور ژاپن دارد. ماساکی هاتسومی سی و چهارمین و آخرین استاد بزرگ این رشته در ژاپن است که استاد فرجی، بنیانگذار نینجوتسوی ایران زیر نظر او آموزش دیده است. فرجی در ادامه این تعلیمات را در ایران ارائه می‌دهد و از سال ۱۳۶۹ نینجوتسو وارد ایران شد. این رشته هنرهای رزمی، مجموعه‌ای از کار با سلاح، هنر دفاع شخصی، هنر آکربات و تکنیک‌هایی است که در رشته‌های دیگر وجود دارد.

fariba-farajipour

آدرس باشگاه سنسی فریبا فرجی پور

آدرس دوجو خرمدشت :کوچه یاسر ۳/۲ – جنب ساختمان پدیده البرز – آکادمی آرامش طوفان

آدرس دوجو کمالشهر : داخل کوچه باسکول _ روبروی میعاد ۱۰ _ سرزمین آفتاب

2 دیدگاه در “عکس و بیوگرافی فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو و همسرش + زندگی شخصی

  1. علی گفت:
    3
    3

    با پول ونظر مردم رفتی بالا حالا تو ویجت گذاشتی چجوری پلیسو خلع اسلحه کنیم ایشالله به همین زودیا گیرهمین اشرار بیفتی تابهت بگم برعلیه پلیس بودن چه معنایی داره قبلاً هرخلافی میشد سراغ پلیس می رفتند الان همون اشرارند که پلیس رو برعلیهش هستند ایشالله سرت بیاد تا دیگه از این غلطا نکنی

  2. Saeid گفت:
    4
    3

    بعد از معروف شدنشان در برنامه عصر جدید از صدا و سیمای همین مملکت الان ایشون در پیجشون آموزش دفاع شخصی میدن در مقابل پلیس !!!

نظرات