آیا کرونا گرفتن و به کما رفتن حسن ریوندی صحت دارد؟

1

آیا کرونا گرفتن و به کما رفتن حسن ریوندی صحت دارد؟

خبری بد و نگران کننده درباره خبر حسن ریوندی شومن کمدی کشورمان منتشر شده که باعث نگرانی کاربران و طرفداران وی شده است. در خبرهای تایید نشده و ناموثق آمده که حسن ریوندی درگیر بیماری کرونا شده و بر اثر این بیماری به کما رفته است . جزئیات این خبر را بخوانید

آیا کرونا گرفتن و به کما رفتن حسن ریوندی صحت دارد؟

حسن ریوندی کرونا گرفت

​برخی خبرهای تایید نشده حکایت از ابتلای این شومن و کمدین معروف به ویروس کرونا دارد.

به گزارش مجله اینترنتی حرف تازه از رکنا، گفته شده که حسن ریوندی ⁩یکی (از استندآپ کمدین‌ها) دچار ویروس کرونا شده است و اطلاعات بیشتری از این کمدین در رسانه‌های رسمی منتشر نشده است.

متاسفانه خبردار شدم حسن ریوندی ⁩ (استندآپ کمدین ایرانی) به ⁧ کرونا ⁩ مبتلا شده و شب گذشته به کما رفته، اما کسب اطلاع کردم خوشبختانه او امروز حالش کمی بهتر شده است.

ماجرای بیماری کرونای حسن ریوندی

ماجرای بیماری کرونای کمدین معروف

هنوز اطلاعات بیشتری از این کمدین محبوب به دست نیامده است.
مصطفی فقیهی مدیر سایت انتخاب در توییتر خود مدعى شد: این چهره کمدین به دلیل ابتلا به کرونا، به کما رفت و برگشت. متاسفانه خبردار شدم ⁧ حسن_ریوندی ⁩ استندآپ  و کمدین ایرانی به ⁧کرونا مبتلا شده و شب گذشته به کما رفته، اما کسب اطلاع کردم خوشبختانه او امروز حالش کمی بهتر شده است. ‏برای سلامتی او و دیگر مبتلایان به این ویروس شوم و بی‌رحم دعا کنیم.

وی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۵ در سبزوار استان خراسان رضوی استندآپ کمدی، شومن، کمدین ، معلم و مجری ایرانی است.
فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری است، از او بعنوان بنیان گذار کنسرت خنده در ایران یاد می شود، در بچگی دوست داشت خواننده شود اما الان یه شومن مشهور است که بیشتر هنرمندان و چهره های معروف از جمله شرکت کنندگان و تماگران کنسرت های او هستند و او به تازگی اجرایی درباره کرونا داشته که بسیار جالب و جذاب بود

1 دیدگاه در “آیا کرونا گرفتن و به کما رفتن حسن ریوندی صحت دارد؟

  1. koorpsh shokoofandeh گفت:

    hope you will be soon well .god bless you
    hssan jan

نظرات