بیوگرافی و عکسهای آیدا مردی بازیگر و شرکت کننده عصر جدید + تصاویر

0

بیوگرافی و عکسهای آیدا مردی بازیگر و شرکت کننده عصر جدید + تصاویر

آیدا مردی بازیگر کشورمان علاوه بر بازی در سریال ویلای من و دختر شیرازی به عنوان شرکت کننده در فصل دوم عصر جدید شرکت کرد و نمایشی را اجرا کرد و به مرحله بعد صعود کرد. بیوگرافی کامل هنری و شخصی و آیدی اینستاگرام و سوابق و آثار فیلم و سریال وی را در مجله اینترنتی حرف تازه مرور میکنیم

بیوگرافی و عکسهای آیدا مردی بازیگر و شرکت کننده عصر جدید + تصاویر

بیوگرافی آیدا مردی

آیدا مردی بازیگر سینما و تئاتر دانش آموخته رشته برق الکترونیک است که به دلیل علاقه به بازیگری وارد حرفه سینما و هنر شده است.

شروع بازیگری

خانم مردی در رشته الکترونیک تحصیل کرده و بعد از فارغ التحصیلی نیز مرتبط با رشته تحصیلی مشغول کار شد. اما به دلیل علاقه به بازیگری و عدم تمایل به ادامه فعالیت در رشته برق وارد بازیگری شده است.
وی از بازیگران تازه وارد و نوظهور سینمای ایران است که تاکنون در فیلم خداحافظ دختر شیرازی و سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری بازی کرده است که اولین تجریه بازی در سریال تلویزیونی و جلوی دوربین بوده و پس از آن در جدیدترین کار خود در فیلم دختر شیزازی به کارگردانی افشین هاشمی حافای نقش کرده است

زندگینامه آیدا مردی بازیگر

اجرای آیدا مردی

آیدی مردی شرکت کننده دیگر فصل دوم عصر جدید که اولین اجرای خود را که یک نمایش بود انجام داد که درباره همسران شهید و روایت چشم‌انتظاری همسران شهدا و مفقود الاثر بود که هیچکس نمی‌تونه عمق حسرت‌شون برای یه دیدار دوباره رو درک کنه!

Ayda-mardi
او اجرای خود را از خواستگاری و عاشق شدن و تا به جبهه رفتن همسرش که دیگر بازگشتی نداشت را اجرا کرد که سه چراغ سفید از داوران گرفت اما نتوانست رای بشیر حسینی را به دست آورد. بشیر حسینی معتقد بود که توجه بیش از حد به جزییات باعث شد که کلیتی که مد نظر او بود از کار در نیاید. در نهایت او با این سه چراغ سفید به فینال امشب راه یابد.

فیلم شناسی

سریال ویلای من مهران مدیری

فیبلم سینمایی دختر شیرازی

Ayda-mardi-instargram

فیلم های آیدا مردی

نظرات