زمان پخش و هنرمندان میزبان شام ایرانی ۲ + ساخت فصل دوم شام ایرانی

0

زمان پخش و هنرمندان میزبان شام ایرانی ۲ + ساخت فصل دوم شام ایرانی

شام ایرانی ۲ بعد از گرفتن مجوز ساخت برای تولید آماده می شود و این برنامه پرطرفدار و مخاطب پسند و سرگرم کننده در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت آن صادر شده و قرار است بزودی بعد از ساخت آماده پخش شود

شام ایرانی 2

پخش فصل دوم شام ایرانی

این مجموعه برای نمایش در شبکه خانگی و توزیع اینترنتی ساخته می شود

مجموعه «شام ایرانی ۲» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب است که فصل اول و شام ایرانی ۱ سابق بر این روی آنتن رفت که بسیار با استقبال مواجه شده و یکی از پر طرفداترین برنامه های شبکه نمایش خانگی بود

در اخبار رسیده گفته شده که مجوز ساخت شام ایرانی ۲ به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب صادر شده و ساخت این مجموعه به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب به زودی آغاز میشود.

این برنامه بعد از گذشت حدود ۸ سال از ساخت قسمت اول در نمایش خانگی توزیع میشود.

سعید ابوطالب کارگردان و تهیه کننده آثار بسیار خوب و جذابی را به تازگی در کارنامه هنری خود دارد که میتوان به دو پروژه رالی ایرانی و هفت شهر عشق به عنوان تهیه کننده و کارگردان اشاره کرد که هر دو این برنامه ها و مسابقات با استقبال بیننده ها و مخاطبان مواجه شده است و حالا سعید ابوطالب با فصل دوم برنامه شام ایرانی به نمایش خانگی می آید.

فصل اول برنامه شام ایرانی به کارگردانی بیژن بیرنگ ، محمد شایسته و سروش صحت سال ۹۰ ساخته شد و قسمت اول این مجموعه از بهمن ماه در نمایش خانگی عرضه شد.

بازیگران و چهره های مشهور زیادی در فصل اول برنامه شام ایرانی حضور داشتند و این مجموعه در هشت فصل با حضور ۴ بازیگر در هر فصل در نمایش خانگی توزیع شد.

شام ایرانی 2

زمان پخش شام ایرانی ۲

سعید ابوطالب به تازگی تهیه کنندگی برنامه رالی ایرانی که مسابقه ای بین هنرمندان بود را برعهده داشت و این برنامه با استقبال از سوی مردم مواجه شد.

مسابقه هفت شهر عشق با حضور بازیگرانی چون حسام نواب صفوی، علیرام نورایی، کاوه خداشناس، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، نرگس محمدی و بازیگران خارجی تجربه دیگری از سعید ابوطالب بود که در تلویزیون پخش شد و مسابقه ای مرحله و جذاب برای شناخت جاذبه های گردشگری مختلف بود

نظرات