خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم کلوپ همسران + نقد

0

فیلم “کلوپ همسران”، به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده، محصول سال ۹۷ است. این فیلم در ژانر کمدی- اجتماعی ساخته و سال ۹۸ اکران شد و نسبتا استقبال خوبی از این فیلم شد. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم کلوپ همسران + نقد

 

خلاصه داستان

“کلوپ همسران” داستان سه مرد متمول و اصطلاحا «زن ذلیل» را روایت می‌کند که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند؛ غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم درانتظارشان است…

 

نقد فیلم کلوپ همسران

نگاه فیلم به شخصیت هایش کاملاً سنتی و جنسیتی است و خیلی هم علاقه ای ندارد که این سنت ها را بشکند. مردانی که اصطلاحاً زن ذلیل هستند و زنانی که تمام پارامترهای نگاه جنسیتی درباره آنها در فیلم به چشم می خورد!

فیلمنامه “کلوپ همسران” در و پیکر خاصی ندارد. عیان است که هر لحظه که گذشته، چیزی در ذهن نویسندگان نقش بسته و  آنها تصمیم گرفته اند آن را به داستانشان اضافه نمایند!

نقد فیلم

در بخشی از فیلم برای رهایی از دست زنان، همسرانشان تصمیم می گیرند یک گروگانگیری غیر واقعی برای خود به راه بیندازند! این اتفاق واقعاً در طول قصه رخ می دهد!

“کلوپ همسران” از جایی به بعد بصورت رسمی به حال خود رها می شود و عوامل فیلم به خوش گذرانی در جزیره کیش می پردازند و از این خوش گذرانی نیز فیلم تهیه کرده و به تماشاگر ارائه می کنند!

نقد فیلم

بازی بازیگران در “کلوپ همسران”  فاجعه است. اینکه کارگردان چه شده که تصمیم گرفته چنین بازی را از شقایق فراهانی بگیرد، محل سوال است! منبع: میثم کریمی/ مووی مگ

 

اسامی بازیگران فیلم کلوپ همسران

اسامی بازیگران کلوپ همسران

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: مهدی صباغ‌زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی جناب، مدیر فیلمبرداری: سیروس عبدلی،صدابردار: امین میرشکاری، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی، دستیاردوم کارگردان: میلاد نعیمی، صدرا عبدلی.

 

 

نظرات