ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بازیگر + عکس دو نفره عاشقانه

1

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بازیگر با سابقه کشورمان با عکسی لو رفت و این زوج خبر از ازدواج رسمی خود دادند و کوشکی بازیگر با سابقه تئاتر در اینستاگرام این خبر را بروز و رسانه ای کرد

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بازیگر + عکس ازدواج دونفره عاشقانه

ریحانه پارسا با کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال «دل» ازدواج کرد. این دو بازیگر با انتشار این عکس نوشتند: عهدمان در این قرنطینگی!

این بازیگر که چند ماه گذشته تئاتر اولئانا به کارگردانی مهدی کوشکی با یکدیگر همکاری داشتند و در نهایت امروز با انتشار عکسی دو نفره خبر از ازدواج خود دادند .

مهدی کوشکی متولد ۱۳۶۰ است و قبلا یکبار ازدواج کرده است و حالا نیز با پارسا بازیگر معروف شده از سریال پدر ازدواج کرده است و ریحانه پارسا نیز متولد ۱۳۷۲ در تهران است که با ۱۲ سال اختلاف سنی اکنون با هم پیوند ازدواج بستند

تصاویر عروسی و ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بازیگر

پارسا از همان ابتدا که وارد عرصه بازیگری شد به شهرت بسیاری رسید و سابق بر این نیز خبری مبنی ازدواجش با روزبه حصاری منتشر شد که هر دو گقتند شوخی بوده و این خبر صحت ندارد.  او البته چندان هم بی‌حاشیه نبوده و انتشار برخی عکس‌ها باعث شد مورد انتقاد قرار بگیرد.

مهدی کوشکی نیز بیشتر در زمینه تئاتر فعال است اما این روزها در سریال دل که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود نقش مهران را بازی می‌کند.

1 دیدگاه در “ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بازیگر + عکس دو نفره عاشقانه

  1. حمید گفت:

    مطلب جالبی بود ممنونم از اطلاع رسانیتون.

نظرات