بیوگرافی و عکسهای محمد مختاری فوتبالیست و همسرش + حواشی

0

بیوگرافی و عکسهای محمد مختاری فوتبالیست و همسرش + حواشی

محمد مختاری فوتبالیست و کاپیتان داماش گیلان شهسواری متولد ۱۳۶۲ است . با بیوگرافی کامل شخصی و ورزشی و سوابق و مهارت ها و آیدی اینستاگرام و تصاور شخصی و حواشی و ماجرای استوری جنجالی دریاره کرونا را در مجله حرف تازه آشنا میشوید

بیوگرافی محمد مختاری فوتبالیست

محمد مختازی بازیکن فوتبال متولد تنکابن و شهسوار در ۲۶ ژانویه ۱۹۸۳ برابر با ۶ بهمن ۱۳۶۲ دارای قد ۱۸۴ و در پست مدافع توپ میزند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد و هم اکنون با شماره ۲۰ برای تیم فوتبال داماش بازی می‌کند که آخرین بازی وی برای تیم فوتبال داماش مقابل تیم پرسپولیس است که این بازی با نتیجه داماش (۰ – ۱) پرسپولیس به پایان رسید.

بیوگرافی و عکسهای محمد مختاری بازیکن داماش و همسرش + حواشی

آمار و اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی مختاری داماش گیلان است و تاکنون در تیم های چون پگاه گیلان، داماش گیلان گسترش فولاد تبریز، مس کرمان و به میدان رفته است. او سال ۸۶ به داماش آمد و حالا بیش از ی۱۲ سال از آن زمان می گذرد و از بین فوتبالیست های خارجی به الساندرو نستا و فابیو کاناوارو علاقه دارد

همسر محمد مختاری فوتبالیست

در سال ۹۱ ازدواج کرده ام و شش سالی می شود. مراسم اصلی ازدواج ما در رشت انجام شد، چون بیشتر دوستان و آشنایانم در رشت هستند تا در شهسوار. اما یک مراسم در شهسوار هم گرفتیم. اواخر همین دی ماه هم دخترم دنیز دو ساله می شود.

 

همسر محمد مختاری بازیکن فوتبال کیست؟

خاطرات خوب بازی در داماش

من سال ها در رشت بازی کرده بودم و هنوز خاطرات آن دوران از یادم نرفته است و وقتی پیشنهاد داماش را دریافت کردم و برنامه های این تیم را شنیدم، تصمیم گرفتم دوباره به شهری برگردم که خاطرات زیادی در آن جا دارم.

زندگینامه محمد مختاری فوتبالیست

علاقه رشت و گیلان

اصلا خلق خو ، غذا و به خصوص زبانمان به گيلان و رشت نزديک تر است. ما حتی با اذان ساری نماز نمی خوانيم! من خودم فکر نکنم در کل عمرم پنج بار به آمل،بابل و ساری رفته باشم و علاقه ام به گیلان خيلی بيشتر است.

اینستاگرام محمد مختاری فوتبالیست

بازیکن داماش

من با تمام پيشنهادات خوبی که در سال های اخیر داشتم و مشکلات شدیدی هم که داماش داشته ۷ سال است که در داماش و پگاه سابق بازی میکنم و علاوه بر اين ، در شهری متولد شدم که تمایل مردم آن خطه به استان گیلان و شهر رشت بیشتر از مرکز استان خود است، پس مطمئن باشيد قلب و روحم با داماش است و اگر هم روزی از من تيم دومم را بپرسند مسلما از سپيدرود رشت یاد خواهم کرد و بارها گفته ام دوست دارم در همین شهر از فوتبال خداحافظی کنم.

اینستاگرام محمد مختاری فوتبالیست

پیج اینستاگرام وی با آیدی/mohamadmokhtari.20/ فعال است و اما خصوصی و از دسترس عموم خارج است

استوری محمد مختاری کاپیتان داماش

استوری اینستاگرم جنجالی محمد مختاری درباره کرونا

شیوع ویروس کرونا نگرانی شدیدی را شکل داده است و در این بین بازیکنان سه تیم گیلانی (داماش، ملوان و سپیدرود) با انتشار استوری‌هایی خواهان توجه بیشتر مسوولان شده‌اند.
در این بین اما محمد مختاری، بازیکن باسابقه و کاپیتان داماش استوری جنجالی در انتقاد از وضعیت شکل گرفته در استان منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است و ساعاتی بعد نیز اقدام به پاک کردن آن کرد

محمد مختاری کاپیتان داماش کیست؟

وی گفت: من واقعا از این وضعیت دلم گرفته و باعث شد تا آن را منتشر کنم. البته قبول دارم در هر قشری آدم خوب و بد حضور دارد و من فقط دغدغه خودم را در قبال این مردم گفتم. باید این موضوع خیلی بیشتر جدی گرفته شود و نباید با سهل‌انگاری یک فاجعه بزرگتر رقم بخورد و من به شخصه و عاجزانه از مردم عزیز رشت و استان گیلان می‌خواهم قرنطینه را جدی بگیرند.

 

نظرات