بیوگرافی و اجرای مهران مختاریان در فصل دوم عصر جدید + تصاویر

0

بیوگرافی و اجرای مهران مختاریان در فصل دوم عصر جدید + تصاویر

مهران مختاریان نابغه مریوانی استان کردستان با هوش بینظیر خود تاریخ را بطور ذهنی میگفت و هر تاریخی که از او پرسیده میشد با محاسبه ذهنی فوری به درستی جواب میداد و تاریخ ازدواج احسان علیخانی را پیش بینی کرد و گفت در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ازدواج خواهد کرد . در مجله حرف تازه بیوگرافی کامل و پدر و مادر و زندگی شخصی وی با عکسهای او مشاهده کنید

بیوگرافی مهران مختاریان

مهران در مقطع ابتدایی و در کلاس ششم درس می خواند و متولد دهه هشتاد از مریوان ۱۰ ساله شرکت کننده قسمت اول عصر جدید ۲ بود که به بیماری اوتیسم نیز مبتلاست و سومین اجرا کننده این برنامه بود.

بیوگرافی و اجرای مهران مختاریان در مرحله اول فصل دوم عصر جدید + تصاویر

اجرای مهران مختاریان در قسمت اول فصل دوم عصر جدید

مهران در برنامه عصر جدید می توانست به سوالاتی جواب بدهد که محاسبه آن کار هرکسی نیست. مهران مختاریان می توانست
حافظه این دانش آموز مریوانی كه در كلاس سوم آموزشگاه استثنایی باغچه بان مریوان مشغول تحصیل است، در محاسبات تقویمی معلمان وی را با شگفتی مواجه كرده است.
مدیر آموزشگاه استثنایی باغچه بان مریوان گفت: توانایی این دانش آموز در محاسبات تقویمی و مناسبت ها همه را شگفت زده كرده و روز تاریخ هایی(ایام هفته) را كه از وی پرسیده می شود بیان می كند.
كریم پناهی افزود: این دانش آموز می تواند تمامی ایام هفته را در محدوده ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته و آینده را بدون هیچ خطایی بیان كند.

بیوگرافی مهران مختاریان شرکت کننده مرحله اول فصل دوم عصر جدید

به گفته والدین وی، این دانش آموز از بچگی حرف نمی زد و تا پنج سالگی تنها یك كلمه آب می خواهم هیچ حرف دیگری را به زبان نمی آورد.

مهران مختاریان، سومین اجرای قسمت اول از دور مقدماتی فصل دوم بود که با قدرت خارق‌العاده ذهنی، تاریخ مناسبت‌های مختلف را اعلام می‌کرد و می‌توان گفت جدی‌جدی با تاریخ، شوخی می‌کنه! و روز تاریخی را که داوران به او می گفتند محاسبه کند. به عنوان مثال امین حیایی تاریخ تولد خود را گفت و مهران در چند ثانیه و به صورت ذهنی محاسبه کرد که این تاریخ چند شنبه بوده!

اینستاگرام مهران مختاریان شرکت کننده قسمت اول فصل دوم عصر جدید

پیش بینی تاریخ ازدواج احسان علیخانی

در بخشی از اجرا بشیرحسینی از مهران مختاریان خواست که تاریخ ازدواج علیخانی را بگوید و مهران گفت:احسان علیخانی در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ، (۲۷/۳/ ۱۴۰۳) ازدواج می‌کند و علیخانی نسبت به این تاریخ واکنش نشان داد و گفت: نه بابا  خداروشکر بالاخره پنج سال دیگه زن می‌گیرم!

مهران مختاریان کودک اوتیسمی در فصل دوم عصر جدید

قسمت اول فصل دوم عصر جدید از ۱۷ اسفند ۹۸ شروع شد و این آغاز همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت علی ع بود.
داوران عصر جدید ۲ همان اعضا و ترکیب عصر جدید ۱ بودند که شامل امین حیایی, آریا عظیمی نژاد , بشیر حسینی و رویا نونهالی بود و این برنامه روزهای شبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ پخش میشود

عکس مهران مختاریان

تصاویر مهران مختاریان شرکت کننده عصر جدید

اجرای مهران مختاریان در عصر جدید 2

 

نظرات