حضور نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای برای بازی در فیلم جن زیبا

1

حضور نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای برای بازی در فیلم جن زیبا

نورگل یشیلچای بازیگر توانمند ترکیه ای که در آخرین سریال و حضور موفق خود در سریال ماه پیکر درخشید در یک مصاحبه از حضور در یک پروژه سینمایی در کشور ایران پرده برداشت.

نورگل یشیلچای در یک فیلم ایرانی

نورگل یشیلچای توافقنامه ای را برای شرکت در یک فیلم ایرانی امضا کرده است که از محتوای مخفیانه آن هنوز کسی خبر ندارد.
این بازیگر ۴۱ ساله در حرفهای خود تنها نام کارگردان این فیلم را لو داد. که اسم بایرام فضلی را برای کارگردانی این پروژه نام برد. وی همچنین تاریخ شروع پروژه را ۱ ماه بعد عنوان کرده است.
آخرین فیلم سینمایی نورگل یشیلچای ، فیلم شانس دوم می باشد که در این فیلم به عنوان بازیگر اصلی در مقابل اوزجان دنیز به ایفای نقش پرداخت.

 

ویدیو مصاحبه نورگل یشیلچای درباره حضور در فیلم ایرانی

 

وی در این ویدیو با هیجان خاصی از حضورش در ایران و شهر اصفهان میگه و سینمای ایران را عالی و باشکوه میدونه و از اینکه میتونه با یه فیلم ایرانی تو دنیا مطرح باشه اظهار خوشحالی میکنه.

اما بایرام فضلی کارگردان ایرانی کیست؟
بایرام فضلی (زاده ۱۳۴۷ در میاندوآب) فیلم‌بردار اهل ایران است.
متولد شهرستان میاندوآب واقع در آذربایجان غربی است. او فارغ‌التحصیل رشته سینما در قطع کارشناسی سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی همچنین عضو رسمی انجمن فیلمبرداران سینمای ایران و مجمع فیلمسازان ایران است و بیشتر به عنوان مدیر فیلمبرداری در سینمای ایران فعالیت می‌کند. تاکنون در بیش از ۱۲۰ فیلم کوتاه و بلند و مستند و داستانی به عنوان فیلمبردار و تصویر بردار همکاری داشته است.

خبر تکمیلی :

بعد از پخش خبر حضور این بازیگر زیبای ترک در فیلم جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی ، عوامل سازنده این فیلم حضور وی را در فیلمشان تکذیب کردند ولی طی اخباری که بدست ما رسیده نورگل یشیل چای برای حضور در این پروژه هم اکنون در اصفهان به سر می برد. بر اساس شنیده های ما نورگل در این فیلم نقش دلارام را بازی خواهد کرد. آخرین استوری این بازیگر در اینستاگرامش مربوط به اتاق گریم این فیلم در ایران می باشد.

نورگل یشیل چای برای بازی در این فیلم به مدت پنج هفته در ایران خواهد بود

عکسهای نورگل یشیلچای در فیلم جن زیبا :

وی همچنین با منتشر کردن دو عکس جدید در صفحه اینستاگرامش از مدل موهای خود در این فیلم رونمایی کرد. البته در این عکس ها و گریمش از کلاه گیس استفاده کرده ولی وی در صفحه شخصی خود درباره این مدل موی جدید در فیلمش نوشت که عاشق این مدل مو شده و احتمالا یک مدت موهای خود را این مدل کوتاه خواهد کرد.

 

عکسهای جدید و با حجاب نورگل یشیلچای در فیلم جن زیبا . نورگل در این فیلم حرف نمیزند و ظاهرا ایفاگر نقش یک خانم لال می باشد

با پایان یافتن کار فیلمبرداری فیلم سینمایی جن زیبا نورگل یشیل چای در صفحه اینستاگرامش عکسهای جدیدی از حضورش در این فیلم به همراه عوامل سازنده و دیگر بازیگران این فیلم منتشر کرد که در پایین میتوانید ببینید:

اولین پوستر رسمی فیلم جن زیبا با حضور نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای

عکس با فرهاد اصلانی بازیگر اصلی فیلم جن زیبا

ترجمه نوشته روی عکس :

بازیگر فوق العاده عالی ، پارتنر عالی / تشکر برای همه چی

عکس با بایرام فضلی کارگردان فیلم جن زیبا

ترجمه نوشته روی عکس:

در حضورتان کسی که زندگی خود را به سینما بخشیده و واقعا بهترین انسان دنیا ، کاگردانم

کیک پایان کار فیلم

استوری پایانی نورگل با عوامل سازنده فیلم جن زیبا

نوشته زیر عکس :

Hayranı olduğum İran Sineması’nda #Güzelcin filmimizden bir kare❤️❤️🎬📽🎥
یک قاب از بازی من در سینمای محبوبم “ایران

نوشته زیر عکس :

Yapraklar düşmeye…
Mevsimler geçmeye…
Hayat akmaya devam ediyor…
Güzel İsfahan’da bir sonbahar günü🍂🍁
برگ ها ریزان، فصل ها گریزان، زندگی در جریان؛
یک روز پاییزی در اصفهان زیبا

نوشته زیر عکس :

Güzel Cin filmimizde,Dilaram karakterinin yaratılmasına yardımcı olan ekip arkadaşlarıma çoook teşekkürleeerrr😍birlikte güzel bir hayalin peşinden koştuk🎥📽Herkesin eline sağlık👏sizlerle çalışmak harikaydı💋💋💋İsfahan halkına anlayışlarından ve misafirverliklerinden dolayı teşekkür ederim💖Ben de sizi seviyorum
😉❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
از همه ی دوستانم در گروه، که به شکل گیری شخصیت دلارام کمک کردن خیلی تشکر می کنم. همه با هم، در پی رویایی زیبا حرکت کردیم. دست همگی درد نکنه. کار کردن با شما عالی بود. از مردم اصفهان به خاطر شعور و مهمان نوازیشون تشکر می کنم. من هم شما رو دوست دارم.❤️📽

 


بیوگرافی نورگل یشیلچای :

نورگل یشیلچای (Nurgül Yeşilçay) بازیگر محبوب و سرشناس کشور ترکیه در ۲۶ مارس سال ۱۹۷۶ در شهر Afyonkarahisar کشور ترکیه متولد شده است.
وی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینمای ترکیه است او در سال ۲۰۰۱ از دانشگاه Anadolu University در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است و بعد از ان به بازی در تئاتر مشغول شد .

نورگل یشیلچای Nurgül Yeşilçay

دراولین سریال خود در تلویزیون به نام سریال İkinci Bahar در نقش Gulsum در سال ۲۰۰۱ به ایفای نقش پرداخت.

نورگل یشیلچای شهرت خود را بیشتر برای بازی در سریال های عشق و جزا (Aşk ve Ceza) و سریال سلطان (Sultan) و سریال گوزل (paramparca) بدست اورد وی در جدید ترین سریال خود در سال ۲۰۱۷ در سریال ماه پیکر در نقش کوسم سلطان در فصل دوم به جای برن سات در نقش میانسالی ماه پیکر بازی کرده است

نورگل یشیلچای Nurgül Yeşilçay

نورگل یشیلچـای در سال ۲۰۰۸ هم به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه برای بازی در فیلم Vicdan جوایز نفر اول را در انتالیا ترکیه بدست آورد…نورگل یشیلچای دارای یک فرزند پسر است

این بازیگر یکی از پر افتخارترین بازیگران زن کشور ترکیه است که از سال ۲۰۰۱ به بعد در جشنواره های مختلفی که از طرف مجلات یا فستیوال های فیلم برگزار شده به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شده است

همسر نورگل یشیلچای

او در سال ۲۰۰۴ با جم اوزر (Cem Ozer) ازدواج کرد که این ازدواج تنها شش سال دوام داشت و سال ۲۰۱۰ از هم جدا شدند. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است که به هم اکنون به همراه مادرش زندگی میکند. جم اوزر نیز از بازیگران مطرح ترکیه ای می باشد. در زیر عکسهای خانوادگی نورگل یشیلچای را قرار داده ایم که متوانید ببینید

نورگل یشیلچای Nurgül Yeşilçay

نورگل یشیلچای Nurgül Yeşilçay

نورگل یشیلچای Nurgül Yeşilçay

نورگل یشیلچای Nurgül Yeşilçay

نورگل یشیلچای Nurgül Yeşilçay

آخرین بازی او در فیلم سینمایی شانس دوم (İkinci Şans) می باشد که در این فیلم نقش مقابل اوزجان دنیز می باشد.

آدرس صفحه اینستاگرام نورگل یشیلچای : @nurgulyesilcayy

او در صفحه اینستاگرامش دارای ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده (فالور) می باشد.

 

تهیه و ترجمه اختصاصی : حرف تازه

1 دیدگاه در “حضور نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای برای بازی در فیلم جن زیبا

  1. تقی امینی گفت:

    سلام
    شبتون بخیر دوستان
    واردات تمام اجناس ضروری و مایحتاج عمومی ممنوع میباشد.
    ولی واردات هنر پیشه و مربی های مافیایی و بازیکنانان مافیایی دلال بازی شده و قالبی مخصوص برای ایران مثل مصطفی دنیزلی معروف تاریخ مصرف این مربی ترکیه و دنیا تمام شده بجز ایران.که هرموقع به ایران امده بجز ابرو ربزی و نتیجه ای حاصل نشده و تمام مسئولان وزارت ورزش برای واردات بازیکنان و مربی یان مایحتاج عمومی کشور تلاش میکنند تا از درصد سودهای خودشان در اقتصاد مقاومتی بهره مند بشوند.ممکن است فردای روزی همچون سفره ای باز نباشد…………؟ما که این همه دختران نخبه فارغ التحصیل از دانشکده های هنر در ایران داریم.هم خوشگلترند و هم استعداتهای فراوان هنری دارند و هم ارز حاصل از نفت ودلار مملکت داخل میماند.بهتر است از همین نخبه هنرمندان داخلی استفاده بکنیم بهتر است……………… این است خدمت به خلق خدا از طرف مسئولین تصمیم گیر که شعار اقتصاد مقاومتی و طرفداری از مستضعفان ایران مکنند….. وای بر دروغ گویان ایرانی از خدا بی خبر و از ملت بیخبر تازه به دوران رسیده های خارج دیده و فرنگی معاب اسلامی نما……………………..

نظرات