جدیدترین مدل های شلوار گشاد زنانه – ویژه ۹۹

0

شلوار گشاد، مدل شلوارهایی که اغلب بانوان ایرانی در مجالس دورهمی یا با مانتو های گشاد تابستانی ست می کنند. این شلوار های گشاد مدل، جنس و رنگبندی متفاوتی دارند. در ادامه این بخش ما مجموعه از مدل های جدید شلوار گشاد زنانه ویژه ۹۹ قرار داده ایم که امیدواریم راهمنامی جامع برای خرید نوروزی شما باشد. برای مشاهده جدیدترین مدل های شلوار گشاد زنانه ۹۹ باما همراه باشید.

جدیدترین مدل های شلوار گشاد زنانه - 99

 

نکات مهم در رابطه با شلوار گشاد

فصل سرد زمستان که به اتمام برسد زمان آن می‌رسد که شلوار‌های گشادتر را از کمد بیرون آورد و آن را با لباس‌های زیبا و رنگارنگ تابستانی پوشید. اگر می‌خواهید در این شلوار‌ها شیک‌تر و جذاب‌تر دیده شوید، نکاتی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید.

مدل شلوار گشاد زنانه 99

شلوارهای پاچه گشاد از زانو به پایین گشاد می شوند و ظاهر آن شبیه به قیف است. این شلوار از کمر تا زانو تنگ است. این نوع شلوار را باید کمی پایین تر از محل طبیعی کمر نگه دارید و نباید چندان تنگ و چسبان باشد. این مدل شلوار تقریبا برای همه مناسب است اما افراد لاغر و بلندقد بهتر است به دنبال شلوارهای فاق بلند باشند. کسانی هم که پایین تنه درشت تری دارند بهتر است به دنبال شلواری باشند که کاملا قالب پاهايشان باشد.

شلوار گشاد زنانه

هنگام خرید توجه کنید شلوار های پاچه گشاد باید از زانو به بالا کاملا اندازه و مناسب باشد و از زانو به پایین گشادتر شود. قد آن نیز باید کاملا با زمین مماس باشد و کاملا روی پاهای شما را بپوشاند یا روی کفش بیاید، قد شلوار نباید به گونه ای باشد که جلوی شلوار تا بخورد و صاف نباشد.

شلوار گشاد

اگر با این شلوار یک بلوز ابریشمی با آستین پرنسسی (کمی پف دار) یا یک بلوز آستین کوتاه يا دكلته بپوشید واقعا برازنده می شوید البته یک کمربند زیبا نیز می تواند بر زیبایی شما بیفزاید. از بعضی شلوار های گشاد برای ست کردن با مانتوهای تابستانی نیز عالی می شود.

 

جدیدترین مدل های شلوار گشاد زنانه ۹۹

شلوار زنانه مدل 99

 

شلوار زنانه مدل 2020

 

شلوار زنانه مدل 99

 

شلوار زنانه مدل 2020

 

شلوار زنانه مدل 99

 

شلوار زنانه مدل 2020

 

شلوار زنانه مدل 99

 

شلوار زنانه مدل 2020

 

شلوار زنانه مدل 99

با ما همراه باشید.

نظرات