خلاصه داستان و بازیگران سریال تا رهایی + زمان پخش

0

سریال تا رهایی ، به کارگردانی حسین تبریزی و نویسندگی فلورا سام در سال ۱۳۸۸ ساخته شد. سریال سیزده قمستی در ژانر اجتماعی-جنایی که برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ از شبکه یک سیما نمایش داده شد. این سریال قرار است در روزهای آخرسال ۹۸ بار دیگر روی آنتن سیما رود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و بازیگران سریال تا رهایی + زمان پخش

 

خلاصه داستان

داستان مجموعه تلویزیونی “تا رهایی”درباره باند قاچاقی است که چمدان حاوی مدارک و قرص‌های روانگردان آنها با یک چمدان دیگر عوض می‌شود و آنها یک عامل نفوذی را برای بازگرداندن چمدان به نزد کسی می‌فرستند که چمدان پیش او است. اما آن فرد پس از درگیری با ماجراهایی بر سر دوراهی قرار می‌گیرد.

حسن جوهرچی و روناک یونسی

در خلاصه داستان این سریال آمده است: “چمدانی که در آن مقدار زیادی قرص‌های روان‌گردان جاسازی شده در جریان ورود به کشور تصادفا با چمدان ناصر محمودی جابه جا می‌شود. تلاش قاچاقچیان برای بازپس گیری چمدان، باعث وارد شدن ضربه‌ای به سر ناصر می‌گردد و منجر به فراموشی موقت او می‌شود. با دخالت پلیس و خانواده ناصر بالاخره قاچاقچیان به دام می‌افتند.”

بازیگران سریال تارهایی

 

اسامی بازیگران سریال تا رهایی

دیگر عوامل

 

دیگر عوامل

نویسنده فیلمنامه: فلورا سام‌‌‌‌، کارگردان: حسین تبریزی، تهیه‌کننده: مجید اوجی‌‌‌‌، مدیر تصویربرداری: هوشنگ غفوری‌‌‌‌، صدابردار: محمد علیزاده‌‌‌‌، طراح صحنه و لباس: پیام حسین‌سوری‌‌‌‌، طراح گریم: رضا رادمنش‌‌‌‌، دستیاران کارگردان: مسعود حقی و زینب نصراللهی، عکاس: فریال اوجی‌‌‌‌، مدیرتولید: عباس دقاقی‌‌‌‌، ‌‌‌تدوین: حسین تبریزی و روزبه کلباسی‌‌‌‌، آهنگساز: امید کرامتی‌‌‌‌، مدیر تدارکات: میثم رودبارانی

سریال تا رهایی

 

زمان پخش سریال تا رهایی

این سریال قرار است به زودی بازپخش آن در اواخر امسال، بر روی آنتن رسانه ملی رود. با ما همراه باشید، ما این بخش را تا ساعات آتی به روز رسانی خواهیم کرد.

 

 

نظرات