خلاصه داستان و بازیگران سریال خانه بی‌پرنده + زمان پخش

0

سریال خانه بی‌پرنده ، به کارگردانی کاظم معصومی با موضوع اجتماعی در سالهای ۸۸تا۸۹ ساخته شد. این سریال تلویزیونی که سالهای پیش از شبکه تهران پخش شد، قرار است بار دیگر بر ریو آنتن رسانه ملی رود.  این مجموعه در ۳۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه شد. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان می پردازیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و بازیگران سریال خانه بی‌پرنده + زمان پخش

 

خلاصه داستان

داستان این سریال از گم شدن یک دختر ۳ ساله در زمان جنگ ایران و عراق شروع می‌شود و پس از سی سال پیدا شدن این دختر خانواده عباس مودت (سعیدنیک پور) دچار دگرگونی می‌شود…

سامیه لک در سریال خانه بی پرنده

داستان از آنجا شروع می شود که دختری به نام زهرا در ۲ سالگی و در آغاز جنگ تحمیلی مفقود می‌شود. حاج‌عباس مودت و مرضیه، پدر و مادر زهرا، در طول این سال‌ها به دنبال یافتن فرزند خود هستند اما موفق به یافتنش نمی شوند. تا اینکه پس از ۲۷ سال ناگهان دخترشان پیدا می‌شود، اشتیاق این زوج برای مواجهه با دخترشان وصف‌ناپذیر است. با ورود دختر به خانه حاج‌عباس و مرضیه، زندگی این زوج سالخورده آرام آرام رنگ و بویی دیگر می‌گیرد.

سریال خانه بی پرنده

 

اسامی بازیگران سریال خانه بی‌پرنده

بازیگران خانه بی پرنده

دیگر عوامل

نویسنده: شعله شریعتی، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، طراح گریم: اشکان عسگری، مدیر تدارکات: سعید مهتاب، منشی صحنه: مینا زرپور، برنامه ریز: شهلا بهاری، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، صدابرداران همزمان: احمد اردلان و روح الله جعفربیگلو، آهنگساز: محمدرضا چراغعلی، خواننده: هومن سودمند، صداگذاری و ترکیب صدا: شاهین یارمحمدی و محمد احسان اجتهادی، تدوین: رضا مطهری، مدیر تولید: فروغ الزمان اهتمام، مدیر فیلمبرداری: مجتبی رحیمی، تهیه کننده: امیرحسین شریفی، کارگردان: کاظم معصومی

 

زمان پخش سریال خانه بی‌پرنده

این مجموعه تلویزیونی از روز یکشنبه (۱۱ اسفند) هر شب ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش و تکرار این مجموعه تلویزیونی نیز در دو نوبت ساعات  ۲ بامداد و ۱۰:۰۰  صبح روز بعد بر روی انتن می رود.

 

نظرات