نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان لاهیجان کیست؟ + بیوگرافی و علت مرگ

0

نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان لاهیجان کیست؟ : از شب گذشته خبری مبنی بر فوت یک پرستار گیلانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در فضای مجازی دست به دست میشود که ما بیوگرافی و علت فوت پرستار ۲۵ ساله بیمارستان لاهیجان را در مجله حرف تازه منتشر کردیم

بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار

نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان لاهیجان یکی از پرستاران بیمارستان لاهیجان است که در پیج اینستاگرامش متنی بسیار زیبا از قدردانی همکاران و استقامت داشتن در عرصه پرستاری را منتشر کرده است که در تصویر زیر میخوانید

اینستاگرام نرجس خانعلی زاده

درگذشت و مرگ خانعلی زاده پرستار بیمارستان لاهیجان باعث شد تا در فضای مجازی گفته شود که علت فوت این پرستار جوان بر اثر کرونا بوده ،اما ارسلان سالاری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: نرجس‌ خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان میلاد لاهیجان با علائمی شبیه به بیماری آنفولانزا جان باخت.

نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان لاهیجان کیست؟ + بیوگرافی و علت مرگ

علت مرگ پرستار بیمارستان لاهیجان

سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره علت مرگ این پرستار و ابتلا به ویروس کرونا افزود : علائم بیماری شبیه آنفولانزا بوده ولی جواب آزمایش تست کرونا هنوز مشخص نشده است.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت هنوز اسم این پرستار در لیست فوتی های مبتلا بر اثر کرونا گزارش نشده است و احتمال مرگ بر اثر آنفلوانزا وجود دارد.

بیوگرافی نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان لاهیجان

هنوز خبر فوت پرستار بیمارستان لاهیجان بر اثر کرونا تایید نشده است

در پی درگذشت نرجس خانعلی‌زاده، پرستار ۲۴ ساله بیمارستان میلاد لاهیجان، نظام پرستاری شرق گیلان اعلام کرد که علت مرگ این پرستار را پیگیری خواهد کرد.

۶ اسفند نرجس خانعلی‌زاده، پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان درگذشت. گفته می‌شود علت مرگ این پرستار ابتلا به ویروس کرونا بوده و سی‌تی اسکن ریه سفید گزارش شده است. با این‌حال هنوز جواب تست این پرستار مشخص نشده است.

علت مرگ نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان لاهیجان

نظام پرستاری شرق گیلان طی اطلاعیه‌ای تاکید کرد: خانم نرجس خانعلی‌زاده پس از استعلامی که از دانشگاه علوم پزشکی گیلان گرفته شد، تست کرونای ایشان به تهران فرستاده شده است، طبق اطلاع مدت زمان لازم برای دریافت پاسخ تست “۴۸ ساعت” می‌باشد، در همین خصوص نظام پرستاری شرق گیلان بطور ویژه پیگیر پاسخ این تست خواهد بود.

نظرات