مدل پیراهن های گلدار زنانه و دخترانه ویژه سال ۹۹

0

پیراهن گلدار ، یکی از انواع لباس هایی است که با پوشیدنش، خانومها احساس نشاط خواهند کرد. این لباس ها انرژی بخش نیز هستند. لباس طرحدار می تواند شما را جذاب تر و با نشاط تر نشان دهد و روی روحیه شما هم تاثیر زیادی دارد. بعضی از بانوان از پوشیدن این نوع لباس ها تفره میروند، شاید چون نمونه های زیبایی از این نوع لباس ها را مشاهده نکرده اند. ما برای شما مجموعه از تصاویر زیبا از مدل پیراهن های طرح گل رو برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که در ادامه مطلب خواهید دید.

مدل پیراهن های گلدار زنانه و دخترانه ویژه سال 99

 

پیراهن های گل گلی

پیراهن های گل گلی کوتاه برای دخترخانم ها و پیراهن های گل گلی بلند برای خانم های جوان مناسب اند و حسابی شیک پوش تان میکنند طوری که باعث میشوند در مجلس تک باشید.

پیراهن های گل گلی 99

پیراهن های گلدار بلند بیشتر برای خانوم های بلند قامت مناسب می باشند و همچنین پیراهن های کوتاه برای افرادی که قد مناسب یا کوتاه قامت هستند مناسب است.

 

پیراهن گلدار زنانه

در انتخاب اکسسوری های مناسب، رنگ غالب و پس زمینه لباس طرح دارتان را در نظر بگیرید. برای مثال، در تصویر مدل بالا، وقتی رنگ صورتی غالب در پیراهن است. یک کیف صورتی یا یک شال مشکی بهترین گزینه برای ست کردن با این لباس می باشد. برای ست کردن تمام لباس ها، در ابتدا رنگ غالب لباس طرح دارتان را در نظر بگیرید.

 

مدل پیراهن های گلدار زنانه و دخترانه ویژه سال ۹۹

پیراهن گلدار دخترانه 99

 

 

پیراهن گلدار کوتاه

 

پیراهن شیک گلدار 99

 

پیراهن گلدار بلند 99

 

پیراهن طرح گل ریز 99

 

پیراهن طرح گل ریز 99

 

پیراهن گلدار 99

 

نظرات