مدل های جدید سرویس خواب ۲ نفره – ۹۹

0

سرویس خواب ۲ نفر جز مهمترین اجزای یک اتاق خواب است و اتاق خواب هم یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای محسوب می شود از این رو طراحی داخلی اتاق خواب از اهمیت زیادی برخودار است. شما می توانید با کمک انواع ایده های خلاقانه و در عین کاربردی دکوراسیونی شیک و بی نظیر را برای اتاق خواب خود طراحی نمایید. در این بخش جدیدترین مدل های دکوراسیون سرویس خواب ۲ نفره ویژه سال ۹۹ رو برای شما عزیزان قرار می دهیم، با ما باشید.

مدل های جدید سرویس خواب 2 نفره - 99

 

چیدمان سرویس خواب دو نفره

چیدمان و تزیین و طراحی اتاق خواب های دو نفره بهتر است با توجه به علایق و سلیقه دو طرف انجام شود. برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دو نفره ابتدا باید وسایل مورد نیاز نظیر سرویس خواب و روتختی و پرده و فرش و سایر وسایل تزیین کننده اتاق خواب تهیه شود سپس به اقدام به چیدن وسایل در فضای اتاق خواب شود. سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل در فضای هر اتاق خوابی است بنابراین در انتخاب مدل و طرح سرویس خواب باید حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل تختخواب 2 نفره 99

سرویس خواب یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین لوازم اتاق خواب بوده و به تازگی نیز یکی از کلیدی‌ترین لوازم برای چیدمان اتاق عروس خانم‌ها و کودک تازه متولد شده به شمار می‌رود. سبک و سیاق خرید و چیدمان آن بسته به سلیقه افراد متفاوت است. عده‌ای علاقمند به ست کردن لوازم خانه خود به سبک کلاسیک هستند از همین رو خرید سرویس خواب سلطنتی بهترین گزینه برای این افراد به شمار می‌رود. به این افراد توصیه می‌کنیم که مبلمان خود را نیز از نوع مبلمان کلاسیک و یا سلطنتی انتخاب کنند. عده‌ای دیگر علاقمند به سبک زندگی مدرن هستند که سرویس خواب‌های راحتی و مدرن به وفور در بازار یافت می‌شود.

 

یک توصیه لازم

در مورد چیدمان تخت در اتاق خواب، توصیه می‌شود با فاصله اندکی از دیوار صورت بگیرد. چیزی در حدود ۳ الی ۵ سانت مناسب است. تخت سرویس خواب جهیزیه عموما دو نفره است. اگر فضا به اندازه کافی در محیط باشد تخت اصولا در وسط قرار داده می‌شود. در کنارها نیز از پاتختی‌ها برای جلوه داده به تخت استفاده می‌شود. حال اگر فضا بزرگ و جادار نباشد، بهتر است تخت در کنار دیوار قرار داده شود و ترجیحا از یک پاتختی استفاده شود. همچنین بهتر است تخت نزدیک به پنجره و طاقچه قرار داده نشود. بهترین جا برای قرار دادن تخت با فاصله کم از دیوار صاف و هموار است.

 

مدل های جدید سرویس خواب ۲ نفره

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

مدل تختخواب 2 نفره 99

 

نظرات