انواع مدلهای شیک لباس مجلسی لمه بلند ۱۳۹۹ – ۲۰۲۰

0

پارچه های درخشان لمه به خاطر داشتن رشته های متالیک در بافتشان، در صنعت مد و لباس طرفداران زیادی دارند. امروز برای خانومهای شیک پوش مجله “حرف تازه” مجموعه از چندین مدل از لباس مجلسی های لمه بلند ویژه سال ۹۹ قرار داده ایم، در ادامه با ما همراه باشید تا این مدل لباس های مجلسی رو تماشا کنید.

 

لباس مجلسی لمه بلند

از آنجایی که پوشاک لمه زنانه معمولا تنگ هستند، پوشیدن آن ها بیشتر به خانم هایی با اندام ظریف توصیه می شود. پیراهن های مجلسی بلند لمه شنی و اکلیلی در مهمانی های شبانه بیشتر براق و شاین بودنشان خودشان را نشان می دهند. پس اگر به دنبال لباسی می گردید که خاص تر از بقیه به نظر برسید قطعا این یک انتخاب ایده ال است.

لباس ماکسی لمه

لطافت، تنخور عالی، رنگ های متنوع، عدم رنگ پریدگی و آبرفتگی این پارچه ها وجه تمایزشان را به صورت کامل نشان می دهد و همان طور که می دانید بیشتر خانم ها دنبال لباسی می گردند که همه ی این ویژگی ها را کنار هم داشته باشد و به همین علت است که در بیشتر مواقع این لباس را به عنوان لباس های مجلسیشان انتخاب می کنند.

مدل لمه های شنی، به این دلیل لقب شنی به خود گرفته اند که مانند شن پودری و دانه دانه بوده اند و این ویژگی در این لباس ها، کاملا با دست زدن به آن ها احساس می شود. این پیراهن های مجلسی با هر حرکت شما برق می زنند و مدام این برق زدن ها متفاوت می شود، طوری که تمامی نگاه ها به سمت شما جذب می شود. برق زدن آنها جوری نیست که آزار دهنده باشد و باعث شود تمرکز روی قسمت خاصی از بدنتان ایجاد شود و معمولا به صورت کلی به چشم سایرین می آیند.

 

 

عکسهای جدیدترین مدلهای شیک لباس مجلسی لمه بلند ویژه ۱۳۹۹ – ۲۰۲۰

لباس مجلسی لمه بلند 99

لباس مجلسی لمه بلند 2020

 

 

 

نظرات