ایده های لوکس و جدید از مدل دکوراسیون خانه با رنگ زرد ۹۹

0

ما در این بخش از مجله اینترنتی ” حرف تازه”،  برای بانوان خوش سلیقه که همراه همیشگی ما هستند، ایده های جذابی برای طراحی دکوراسیون خانه با رنگ زرد آماده کردیم که در ادامه مطلب مشاهده می کنید. افزودن رنگ زرد در دکوراسیون موجب روشنی و شادابی محیط می‌شود. با انتخاب هوشمندانه المان‌ها و رنگ ها، طراحی داخلی منزلتان را دگرگون کنید. برای دیدن جدیدترین ایده های لوکس ویژه نوروز ۹۹ از مدل های دکوراسیون خانه با این تم، با ما همراه باشید.

مدل دکوراسیون با رنگ زرد

 

روانشانسی رنگ زرد

شاید شما نیز در یک خانه به رنگ زرد زندگی نکنید. حتی یک اتاق با دیوارهای زرد هم نداشته باشید. اما با روش های گوناگونی می‌توانید از رنگ زرد در دکوراسیون خود بهره ببرید و از این رنگ زیبا انرژی بگیرید. اگر خواهان افزودن عناصر زردرنگ به چیدمان منزلتان هستید، با ایده های جدید و بهره گیری از دانش رنگ شناسی، در این مسیر شما را همراهی می‌کنیم.

رنگ زرد سرشار از انرژی است. این رنگ نشانگر نور خورشید است و احساس سرزندگی و شادابی را منتشر می‌کند. تماشای رنگ زرد سمت چپ مغز را تحریک می‌کند، که به تفکر روشن و تصمیم گیری سریع کمک می‌کند.

 

طیف رنگی

مانند همه رنگ‌ها، زرد نیز طیف گسترده‌ای از رنگ‌های بسیار روشن تا تیره را در بر می‌گیرد: از زرد لیمویی و بسیار روشن تا خردلی و قهوه‌ای / بژ.
آگاهی از طیف رنگی موجب می‌شود تا در طراحی فضای داخلی انتخاب‌های گسترده تری داشته باشید. در شکل زیر طیف رنگی زرد را می‌بینید.

طیف رنگ زرد

 

ایده های جذاب از مدل دکوراسیون با تم زرد

شما می توانید از ترکیب رنگ زرد با رنگهای مکمل آن استفاده کنید، به عنوان مثال ترکیب زرد با قرمز، فضای اتاق را گرم می‌کند. رنگ زرد روشن ملایم با آبی جذابیت زیادی به لوازم تزیینی یا مبلمان اضافه می‌کند. دیوار‌های زرد کمرنگ در یک اتاق احساس آرامش ایجاد می‌کند و سرویس خواب طوسی و زرد شما را به خوابی دلنشین دعوت می‌کند.
اگر به فکر تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان هستید، طیف گسترده‌ای از رنگ زرد برای افزودن به طراحی منزل وجود دارد.
انتخاب شما به نحوه استفاده از اتاق و فضایی که می‌خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. برای فضا‌های آرامش بخش، مانند اتاق خواب و حمام، از زرد کم رنگ استفاده کنید و برای اتاق ناهار خوری و نشیمن به دنبال سایه‌های جذاب‌تر باشید. در ادامه چند نمونه زیبا از ترکیب رنگ های مختلف با رنگ زرد در دکوراسیون خانه می بینید:

 

دکوراسیون خانه با رنگ زرد و مشکی

دکوراسیون خانه با تم زرد و مشکی

 

دکوراسیون خانه با رنگ زرد و مشکی

 تم زرد و مشکی

 

دکوراسیون خانه با رنگ زرد و قرمز

 تم زرد و قرمز

 

دکوراسیون خانه با رنگ زرد و سبز

تم زرد و سبز

 

دکوراسیون خانه با رنگ زرد و آبی

تم زرد و آبی

 

دکوراسیون خانه با رنگ زرد و قهوه ای و خاکستری

دکوراسیون با تم زرد، قهوه ای و کمی آبی

 

دکوراسیون خانه با رنگ زرد و آبی

تم زرد و آبی

 

تم زرد و صورتی

 

نظرات