واکنش مهناز افشار به ماجرای گردنبند جنجالی اش

0

مهنار افشار، سوپراستار سینمای کشورمون، چند وقتی است که درگیر حواشی های بسیاری شده است. بعد از شکایت طلبه آملی از مهناز افشار، سفر او به خارج از کشور و جدایی وی از همسرش با شرکت در مسابقه استعدادیابی در یک شبکه صعودی_ایرانی ماهواره ای وارد حاشیه جدیدی شد، این حواشی به گردنبند مهناز افشار هم کشیده شد. این گردنبند که در جدیدترین قسمت این مسابقه دیده شد، جنجال تازه ای به پا کرد. چند ساعتی است که خبری تحت عنوان ” مهناز افشار خوزستان را به سعودی‌ها فروخت!” در شبکه های مجازی منتشر میشود، این خبر باعث واکنش مهناز افشار به ماجرای گردنبند جنجالی اش شد.

 

واکنش مهناز افشار به گردنبند جنجالی اش

 

واکنش  مهناز افشار به ماجرای گردنبند جنجالی اش

بعد از اینکه رسانه وابسته به صداوسیما برای اولین بار این خبر رو منتشر کرد، این انتقاد با واکنش شدید مهناز افشار روبرو شد. وی با انتشار این پیام در صفحه توییتر خود به شدت به این اقدام واکنش نشان داد:

واکنش تند مهناز افشار

” ” حب الایران یجمعنا” همزمان با حمله تروریستی به خوزستان بود و حمایت من از هموطنان عرب زبانم.

عده ای ربطش دادند به “حب الاحسین یجمعنا” و تا جا داشت فضاوت کردند! حالا گردنبند ایران رو که هدیه نیمانی به من هست رو سوژه کردند برای جلب توجه.

با تاسف برای اولین بار عرض میکنم خیلی حقیرید! “

 

تصویر گردنبند جنجالی مهناز افشار

واکنش یک اپوزیسیون خارج نشین

امید دانا فعال اپوزیسیون خارج نشین از تصویر این گردنبند مهناز افشار رونمایی کرده و در توییتر خود نوشت:

“تا کنون سلیبرتی ها دریای مازندران و خلیج فارس را حذف می کردند، ولی مهناز افشار کل خوزستان را از نقشه ایران توی گردنش حذف کرده اونم در برنامه ای

که پولش را سعودی ها می پردازند و اعتقاد دارند خوزستان بخشی از عربستان است! منی که اهل تجملات هستم تا کنون هیچ گردنبند ایرانی را این گونه ندیدم.”

واکنش امید دانا

واکنش های کاربران ایرانی در توییتر

بعداز انتشار این خبر جنجالی، بسیاری از کاربران ایرانی در توییتر واکنش تندی نشان دادند، تعدادی از آنها را باهم میخوانیم:

واکنش کاربر 1 به گردنبند مهناز افشار

واکنش کاربر 4 به گردنبند مهناز افشار

 

نظرات