مدارس کدام شهرها فردا سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ تعطیل است؟

0

بارش برف در استانهای شمال غربی

باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور، در ساعات آینده در اکثر نقاط کشور به ویژه استان تهران بارش برف و باران و در پی آن احتمال تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۹ بهمن پیش بینی شده است.

سامانه بارشی که از غرب کشور وارد شده، باعث بارندگی در اکثر استان های شمال غربی تا مرکزی شده است و برای استان های شمال غربی کشور و استان تهران بارش برف پیش بینی شده است.

هم اکنون تعدادی از شهرهای شمال غربی کشور شاهد بارش برف و بسیاری از شهرهای سرتاسر کشور شاهد بارندگی وسیعی هستند.

 

مدارس سه شنبه 29بهمن

احتمال تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۹ بهمن ماه

باتوجه به گزارش های هواشناسی و وضعیت فعلی بارش در تهران و دیگر شهرستانها به خصوص تبریز، اردبیل، ارومیه، رشت، زنجان و همدان احتمال تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه وجود دارد، حال باید منتظر ماند تا ببینیم چه تصمیمی برای تعطیلی مدارس و همچنین دانشگاها و مراکز آموزشی تهران، البرز، دماوند، پردیس، فیروز کوه و دیگر شهرهای استان تهران گرفته می شود.

منتظر باشید، ما در این بخش برای کاربرانی که مجله حرف تازه را دنبال می کنند، وضعیت هوا و همچنین تعطیلی مدارس و دانشگاهای استان تهران و شهرستانها بروز رسانی می کنیم و شما می توانید در همین بخش آخرین خبرهای مربوطه رو دنبال کنید.

مدارس زنجان تعطیل شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، بدلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی ناحیه یک، ناحیه دو، ایجرود، زنجانرود، سجاسرود، سلطانیه، ابهر، خرمدره، انگوران و ماهنشان و مقطع ابتدایی بخش مرکزی خدابنده شیفت صبح و عصر روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه تعطیل می باشند.

نظرات