بازیگر نقش نغمه در فصل چهارم سریال از سرنوشت ۴ کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر جدید بزرگسالی

0

بازیگر نقش نغمه در فصل چهارم سریال از سرنوشت ۴ کیست؟ + بیوگرافی و  تصاویر جدید بزرگسالی

بیوگرافی فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت ۴ با بازی فاطیما بهارمست شروع شده و در فصل چهارم سریال از سرنوشت این هنرمند در کنار دارا حیایی و کیسان دیباج ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش نغمه در فصل چهارم سریال از سرنوشت 4 کیست؟ + بیوگرافی و عکس بزرگسالی

بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست مجری برنامه کودک و بازیگر متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران و دانش‌آموختهٔ رشته بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. او در سریال از سرنوشت از کودکی عاشق هاشم با بازی دارا حیایی بود و در نهایت با هاشم ازدواج می کند، اما زندان رفتن هاشم زندگی و عشق آنها را دچار تلاطم میکند و حالا در فصل چهارم هاشم از زندان آزاد میشود و ماجرای زیادی بین این دو عاشق رخ می دهد

بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت کیست؟

سریال از سرنوشت در سه فاز تولید شده و بعد از پایان فصل اول آن وارد پخش فصل دوم خود با بازی هنرمندان جدید در این سریال شده است.
وی از کودکی وارد صداو سیما شده و در برنامه کودک اجرای برنامه داشته، متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران و دانش‌آموختهٔ رشته بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است

فاطیما بهارمست و دارا حیایی در نمایی از فصل دوم سریال از سرنوشت

اسم بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت

فاطیما بازیگر جوان ایرانی و با استعداد، بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارد و یکی از پر کارترین و فعالترین هنرمند تئاتری است.

سوابق هنری

خانم بهارمست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

عکس شخصی بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت

او تنها فرزند خانواده است و در سال ۱۳۸۲ در سن ۶ سالگی به طور اتفاقی استعدادش در عرضه اجرا کشف شد و به عنوان مجری برنامه‌های کودک تلویزیون فعالیت هنری خود را در سیمای کودک شبکه ۱ آغاز کرد.
در سال ۱۳۸۵ لقب مشهورترین کودک ایران و کم سالترین مجری به خود را گرفت.

او اولین بازی خود را در ماجراهای چموش و خموش به کارگردانی شاهین باباپور در سال ١٣٨٢ در نقش دختری کوچکی به نام درسا ایفا کرد.

عکس کودکی و جوانی فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت

از جمله آثار هنری و فیلم و سریال او میتوان به ماجراهای چموش و خموش
۱۳۸۴ راه شب
۱۳۸۵ حلقه سبز
۱۳۸۶ ساعت شنی
۱۳۸۷ پاتوق
۱۳۹۳ آخرین بازی که اخرین بازی او بوده است.
در فصل دوم سریال از سرنوشت و. در فصل چهارم از سرنوشت که به تازگی در سال ۱۴۰۱ از شبکه دو پخش شد در آن ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت ۴

بیوگرافی فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در فصل چهارم سریال از سرنوشت 4

فاطما بهارمست از فصل دوم سریال از سرنوشت وارد این سریال شد و در فصل سوم و حالا در فصل چهارم نیز حضور دارد. تاکنون سه فصل از مجموعه از سرنوشت پخش شده که با استقبال بینندگان روبرو شده است.

سریال از سرنوشت با بازی بازیگرانی چون کیسان دیباج و دارا حیایی از مجموعه‌های پرطرفدار تلویزیونی بوده که قرار است به زودی فصل چهارم آن از شبکه دو سیما روی آنتن برود.

فصل چهارم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان پس ازاتمام تصویربرداری در مناطق گوناگون ایران مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد. بر اساس گفتگو تحویلیان تهیه‌کننده‌ی این مجموعه با خبرنگاران رادیو و تلویزیون، تدوین کار همزمان با تصویربرداری سریال توسط شوکا زندباف انجام شده است.

در سریال از سرنوشت، مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری، محمدصادق ملک و دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مهدیس توکلی، مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا نقش ‌آفرینی کرده‌اند.

آثار مجریگری او عبارتند از : اجرا در سیمای کودک و تله تئاتر بابابرفی و خاله بهار،برنامه زنگ بچه‌ها و برنامه رنگین کمان و من خوبم، تو خوبی
دوستان فرش سپید و دیده شو می باشد

اینستاگرام بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت

عکسهای شخصی فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست در نقش نغمه و کیسان دیباج در نمایی از فصل دوم سریال از سرنوشت

تصاویر فاطیما بهارمست در فصل دوم سریال از سرنوشت

بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت کیست؟

آثار فیلم و سریال بازیگر نقش نغمه در فصل دوم سریال از سرنوشت

نظرات