مهاجرت کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی به هلند و عکس بی حجاب

0

مهاجرت کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی به هلند و عکس بی حجاب

مهاجرت کیمیا علیزاده تکواندوکار به هلند و عکس بی حجاب او لاعث شد تا در شبمه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شود.

ایسنا نوشت: تنها مدال آور ورزش بانوان ایران در رقابت‌های المپیک با مهاجرت به کشور هلند قصد دارد در بازی‌های المپیک توکیو برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند.

مهاجرت کیمیا علیزاده به هلند

خبر مهاجرت کیمیا علیزاده تکواندوکار

چندی پیش کیمیا علیزاده، دارنده مدال برنز المپیک ریو و نقره و برنز جهان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان ایران غایب بود و کادر فنی تیم ملی دلیل این موضوع را آسیب دیدگی این ورزشکار عنوان کردند و حتی این صحبت از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد که علیزاده به شرط رسیدن به شرایط ایده آل می‌تواند راهی اردوی تیم ملی شود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

اما بر خلاف این ادعاها، علیزاده چند روزی است راهی کشور هلند شده و تمرینات آماده سازی خود را در اروپا پیگیری می‌کند.

علیزاده با مهاجرت به هلند دیگر قصدی برای مبارزه زیر پرچم ایران را ندارد و به دنبال این است در بازی‌های المپیک توکیو برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند.

این خبر هنوز واکنشی را از سوی مسئولان و خود علیزاده به دنبال نداشته است

مهاجرت کیمیا علیزاده تکواندو کار ایرانی به هلند و عکس بی حجاب

علت مهاجرت علیزاده به هلند

طرفداری نوشت : ورزش ایران تنها مدال آور زن تاریخ خود در المپیک را نیز از دست داد.ه نظر می رسد ایران، یکی دیگر از استعدادهای ورزش خود را از دست داده است. کیمیا علیزاده دیگر با نام ایران در مسابقات بین المللی حاضر نمی شود.
کیمیا علیزاده، دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک ۲۰۱۶ ریو، در المپیک ۲۰۲۰ توکیو خارج از پرچم ایران مبارزه خواهد کرد زیرا وی که طی یک ماه اخیر در هلند به سر می برد ظاهرا پس از ترک ایران، قصد بازگشت به کشور را ندارد.

عکسی از او منتشر شده که نشان می دهد ستاره ورزش بانوان ایران بدون حجاب مشغول تمرین است.
گفتنی است فدراسیون تکواندو، مصدومیت را دلیل غیبت کیمیا علیزاده در مسابقات انتخابی اعلام کرده بود اما او بدون مصدومیت، مشغول سپری کردن تمرینات آماده سازی خود در کشور هلند است.

در ماه‌های اخیر سعید ملایی در جودو و علیرضا فیروزجا در شطرنج نیز با ترک ایران به سایر کشورها مهاجرت کردند.

نظرات