خبر و عکسهای ازدواج و دامادی میلاد محمدی فوتبالیست

0

خبر و عکسهای ازدواج و دامادی میلاد محمدی فوتبالیست

دامادی میلاد محمدی فوتبالیست و مدافع تیم ملی فوتبال ایران با عکسی از همسرش رسانه ای شد و وی به جرگه متاهلین پیوست. در مجله حرف تازه عکس همسر میلاد محمدی را در لباس عروس می بینید.

ازدواج میلاد محمدی فوتبالیست

میلاد محمدی و برادرش مهرداد محمدی دوقلوهای فوتبالیستی هستند که در تیم ملی ایران توپ میزنند

دامادی میلاد محمدی

عکس همسر میلاد محمدی

وی در ۷ مهر سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده و میلاد ۵ دقیقه زودتر بدنیا آمده است آنها دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند. مهرداد محمدی نیز سابقه بازی در تیم های راه آهن و سپاهان اصفهان را دارد. او هم اکنون در تیم آوس پرتغال توپ می زند.

میلاد فعالیت خود را از ۱۴ سالگی با تیم محلی جاوید فلاح در منطقه فلاح تهران به صورت جدی شروع کرد سپس به آکادمی استیل آذین رفت و مدتی بعد برای سربازی در نیروی زمینی بازی کرد.

 

دامادی میلاد محمدی

دوقلوها فوتبال را از زمین خاکی پشت منزل‌شان شروع کردند. آن‌ها تا نیمه‌شب، حتی وقتی هیچ‌کس دیگر نمی‌ماند، در خیابان‌ مانده و با هم بازی می‌کردند و همین پشتکار باعث پیشرفت آن‌ها شد. میلاد محمدی دفاع و چپ‌ پا بود و برادرش مهاجم و در ایران اغلب جوانان دوست دارند مهاجم باشند و گل بزنند.

در سال ۹۳ روزی به تمرینات تیم راه آهن رفتم و به حمید خان گفتم بچه پایین شهر هستم و زحمت زیادی کشیدم، می شود مرا ببینی، ایشان هم لطف کردند از من تست گرفتند. همان روز به عضویت راه آهن درآمدم.

میلاد درباره الگوهای خود گفته است: « در ایران الگوی فوتبالی ام مجتبی محرمی است. فیلم های بازی آقا مجتبی را دیدم و از آن گذشته او بچه محل ماست، در خارج هم بازی ژوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا را خیلی دوست دارم چون بارسایی هستم»

نظرات