بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نوجوان + زندگینامه با عکس های جدید بزرگسالی

9

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نوجوان + زندگینامه با عکس های جدید بزرگسالی

راستین عزیزپور (rastin azizpour) : متولد ۲۳ آبان ۱۳۸۷ در تهران، بازیگر نوجوان ایرانی دهه هشتادی نقش سهراب در سریال از سرنوشت ۱ است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی راستین عزیزپور و همسرش و عکس های هنری و شخصی و خانوادگی راستین عزیزپور و آیدی اینستاگرام و عکس ها و سلفی های جدید او و آثار فیلم و سریال و خانواده و نحوه ورود به بازیگری راستین عزیزپور بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت ۱ در نقش کودکی سهراب تا بازی در سریال جیران را در مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر با عکس

  • نام و خانوادگی کامل: راستین عزیزپور – rastin azizpour
  • محل تولد: تهران
  • تاریخ تولد: ۲۳/۸/۱۳۸۷
  • پیشه: بازیگر
  • زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون
  • اهل کجاست: تهران

بیوگرافی راستین عزیزپور

راستین عزیزپور, زاده ۲۳ آبان سال ۱۳۸۷ در تهران بوده و از کودکی وارد عرصه هنر و بازیگری شده و می گوید الگوی بازیگری اش شهاب حسینی است. او با بازی در سریال از سرنوشت ۱ در نقش کودکی سهراب به شهرت رسید و اخیرا نیز در سریال پربیننده و محبوب جیران در نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.

راستین عزیزپور بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال از سرنوشت به شهرت رسید. او این روزها در سریال جیران ایفای نقش می کند.

آقای راستین عزیزپور میگوید: من بسیار دوست داشتم وارد عرصه بازیگری بشوم چراکه استعداد بازیگری را در خودم می‌دیدم. ماجرای ورود من به عرصه بازیگری از آنجایی شروع شد که از طریق یکی از آشناهایمان به یک فیلم سینمایی که نیاز به یک نوجوان ۱۳ ساله داشتند، معرفی شدم و برای تست بازیگری نزد کارگردان رفتم.

راستین عزیزپور

شروع بازیگری

آقای عزیزپور در آثاری همچون تورنادو، لالا کن و عینک، بیست و یک روز بعد و به تازگی در سال ۹۸ در سریال از سرنوشت به عنوان بازیگر حضور داشته است.

این بازیگر نوجوان ایرانی است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خودش را به عنوان بازیگر در سینما آغاز کرده است. راستین متولد ۲۳ آبان سال ۱۳۸۷ است و ۱۳ سال سن دارد.
راستین عزیزپور از ۸ سالگیش بازیگری را با بازی در فیلم ۲۱ روز بعد شروع کرد، این فیلم که در ژانر درام ساخته شده بود شروع خوبی برای این بازیگر خردسال بود و باعث به چشم آمدنش شد.
درخشش و بازی روان و مسلط او در چند فیلم باعث شد تا خیلی زود در بین بازیگران نوجوان مطرح قرار بگیرد و به پدیده بازیگری دهه نود تبدیل شود
راستین با حضور در آثار شاخصی چون لالا کن و بیست و یک و روز ثابت کرد که استعداد ذاتی بازیگری را در خود داشته و اکنون با هنرنمایی و ایفای نقش مخاطب پسند به بازیگری توانمند تبدیل شده است که آینده ای بسیار روشن و درخشان در آینده در زمینه بازیگری در پیش روی اوست

تصاویر راستین عزیزپور بازیگر

از جمله مهمترین آثار این بازیگر نوجوان می‌توانیم به نقش‌آفرینی در فیلم ۲۱ روز ساخته سید محمدرضا خردمندان در سال ۹۵ اشاره کنیم که وی توانست در این فیلم در کنار بازیگران مشهوری همچون ساره بیات حمیدرضا آذرنگ امیرحسین‌صدیق مهدی قربانی حضور داشته باشد

بازی مسلط و خوب راستین عزیزپور در فیلم سینمایی تورنا ۲ در نقش هامون باعث شد، دیپلم افتخار کسب نماید.

در فیلم سینمایی تورنا دو در کنار بازیگرانی همچون اکبر عبدی، الناز حبیبی، کامران تفتی، امیررضا احمدی، بهنوش بختیاری، عباس جمشیدی، وحید نفر، نگار نافذ، محمدمهدی ایرانی و … به ایفای نقش پرداخت.

نخستین بار در سال ۱۳۹۶ با سریال محکومین ۱ به کارگردانی حسین قناعت و سید جمال سیدحاتمی وارد تلویزیون شد و پس از آن در محکومین ۲ هم بازی کرد.

اوج شهرت در فیلم بیست و یک روز

از جمله مهمترین آثار این بازیگر نوجوان میتوان به بیست و یک روز به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان در سال ۹۵ اشاره کرد که در کنار بازیگرانی نظیر ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و مهدی قربانی و … حضور داشت
او همچنین در فیلم لالا کن و عینک نیز بسیار خوش درخشید و نقشی خوب را ایفا کرد.

بیوگرافی راستین عزیزپور

شهرت با بازیگر نقش کودکی سهراب در سریال از سرنوشت

عزیزپور در سال ۹۸ در سریال از سرنوشت در نقش سهراب در فصل اول این سریال ایفای نقش کرده و در نقش کودکی سهراب در فصل اول تین سریال حضور دارد.

او می گوید: «از سرنوشت» دومین همکاری من با محمدرضا خردمندان پس از فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» است. یکی از سکانس‌های مهم این فیلم سینمایی را بازی کردم و ایشان از همان زمان از بازی و توانایی‌های من خوشش آمد و نقش «سهراب» در سریال «از سرنوشت» را به من پیشنهاد داد اما با شک و تردید، زیرا زمانی که در «بیست و یک روز بعد» با ایشان همکاری داشتم، کوچک بودم اما نهایتا برای بازی در نقش «سهراب» انتخاب شدم.»

سریال از سرنوشت سومین تجربه ی بازیگری وی در مجموعه های تلویزیونی و دومین تجربه ی همکاری وی با محمدرضا خرمندان است. این سریال در مردادماه ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش مجدد شد.

عکس های راستین عزیزپور

فیلم و سریال های جدید این بازیگر

راستین عزیزپور هنرپیشه نوجوان سریال جیران در سال ۱۴۰۱ است. جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه تهیه و تولید شده است.

او در جدیدترین مصاحبه خودش گفته: آن زمان ۶ ساله بودم اما چون قد بلندی داشتم بیشتر از سن خودم نشان می‌دادم. برای اولین تست بازیگری تمرین کردم و قبول هم شدم اما کارگردان گفت برای نقش پیشنهادی به دنبال یک نوجوان ۱۳ ساله است. در همان زمان کارگردان دیگری به دنبال یک بچه ۱۰ ساله بود و من را انتخاب کرد و از ۶ سالگی با ایفای نقش اول در یک فیلم سینمایی در نقش یک بچه ۱۰ ساله وارد عرصه بازیگری شدم.

عکس های جدید بزرگسالی راستین عزیزپور بازیگر دهه هشتادی ایرانی

آثار فیلم و سریال

سریال از سرنوشت (۱۳۹۷)
فیلم تورنا ۲ (۱۳۹۷)
فیلم لالا کن (۱۳۹۶)
عینک ۱۳۹۶
بیست و یک روز بعد ۱۳۹۵
نقش رستم

سریال جیران ۱۴۰۱

عکس اینستاگرام راستین عزیزپور

پیج اینستاگرام راستین عزیزپور با عکس های جدید

تصاویر و عکس های جدید اینستاگرامی از این هنرمند نوجوان کشورمان را که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته را مشاهده کنید

آدرس اینستاگرام این بازیگر با نشانی
rastinazizpour87_official میباشد.

جدیدترین گفتگو و مصاحبه جدید با راستین عزیزپور

راستین عزیزپور بازیگر نوجوانی است که با دو فیلم «سلفی با رستم» و «تورنادو ۲» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان سال ۹۹ حاضر شده و الگوس بازیگری اش را شهاب حسینی و رضا گلزار می داند، او معتقد است شهاب حسینی بهترین بازیگر در ژانرهای اجتماعی است و رضا گلزار نیز در سینمای تجاری نقش اول را ایفا می کند، با این بازیگر گفت و گویی را انجام دادیم که می توانید آن را بخوانید.

نحوه ورود تو به عرصه بازیگری چگونه بوده است؟

من از خردسالی دوست داشتم وارد عرصه بازیگری بشوم چراکه استعداد بازیگری را در خود می‌دیدم. ماجرای ورود من به عرصه بازیگری از آنجایی شروع شد که از طریق یکی از آشناهایمان به یک فیلم سینمایی که نیاز به یک نوجوان ۱۳ ساله داشتند، معرفی شدم و برای تست بازیگری نزد کارگردان رفتم. آن زمان تنها ۶ ساله داشتم اما چون قد بلندی داشتم بیشتر از سن خودم نشان می‌دادم. برای اولین تست بازیگری تمرین کردم و قبول هم شدم اما کارگردان گفت برای نقش پیشنهادی به دنبال یک نوجوان ۱۳ ساله است. در همان زمان کارگردان دیگری به دنبال یک بچه ۱۰ ساله بود و من را انتخاب کرد و از ۶ سالگی با ایفای نقش اول در یک فیلم سینمایی در نقش یک بچه ۱۰ ساله وارد عرصه بازیگری شدم.

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نوجوان + زندگینامه با عکس های جدید بزرگسالی

 شما نخستین بار با سریال از سرنوشت فعالیت هنری خود را آغاز کردید درباره آن نیز توضیحاتی بدهید؟

« از سال ۹۳ کارم را شروع کردم؛ البته با فیلم «۲۱ روز بعد» بیشتر معرفی شدم و آن فیلم اولین همکاری من با آقای خردمندان بود. خردمندان با شناختی که از بازی من داشتند، برای ایفای نقش در سریال «از سرنوشت» هم انتخابم کردند. فیلم و سریال‌های عینک، محکومین، سلفی با رستم و تورنادو هم دیگر کار‌های من است.

من در این سریال نقش «سهراب» را بازی می‌کنم که با هاشم مثل برادر هستند و رفاقت آن‌ها خیلی زیاد است. البته «هاشم» خیلی شلوغ و بازیگوش است و اما با همه این اتفاقات دوست دارم کنار هاشم باشم. تلخ و شیرینی بسیاری را در این سریال تجربه کردیم.»

الگوهایت در بازیگری چه کسانی هستند؟

«بعضی‌ها می‌گویند که الگوهای من و نقش‌هایی که بازی می‌کنم با هم متفاوت هستند اما هر کسی که می‌خواهد بازیگر موفقی شود باید بتواند در تمام ژانرها فیلم بازی کند و همچنان موفق باشد.

عکس های اینستاگرام راستین عزیزپور و پدرش

عکس جدید راستین عزیزپور

بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

راستین عزیزپور

راستین عزیزپور

راستین عزیزپور

راستین عزیزپور

تصاویر جالب راستین عزیزپور

9 دیدگاه در “بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نوجوان + زندگینامه با عکس های جدید بزرگسالی

  1. رمیصام گفت:

    بازیتون در سریال ازسرنوشت و تورنادو و جیران عالی بود لطفا در اینستا روش بازیگری تون رو توضیح بدید اگر دوست داشتید با تشکر

  2. محیا گفت:
    2
    1

    خیلی روش کراشم😍

  3. عاشق راستین گفت:
    2
    8

    سلام راستین جونم خیلییییییییییییییییییییییییی عاشقتم برات میمیرم خیلی دوست دارم ببینمت من فقط ۱ سال از تو کوچکترم من دوست دارم بزرگ که شدم باهات ازدواج کنم خیلییییییییییییییییییییییییی دوست دارم عاشقتمممممم لطفاً شمارتو بزار ❤️❤️❤️❤️

  4. مبینا گفت:
    2
    2

    ILove you Rastin😘😘❤❤

  5. مبینا گفت:
    4
    4

    سلام راستین جونم🌻💓
    خیلی دوستت دارم 🌷💋💓
    من همسن تو هستم و فقط ۲۴ روز تفاوت سنی داریم🌸
    راستین جون لطفاااا یک عکسی از رامتین جان بزار اخه تا حالا هیچ عکسی از داداشت نذاشتی امیدوارم یک عکسی ازش بزاری عزیزدلم💝💕❤
    قربون اون چشمای قشنگت بشم💋❤❤
    راستین جان من حتما یک سری بهت میزنم چون ادرستون رو بلدم 👌😘😘😘😘

    🌻💕موفق باشی نفسم🌻💕

  6. رابی عاشق گفت:
    2
    1

    سلام راستین جون
    من هم همین خودت هستم
    من عاشقت شدم یعنی این که من خیلی دوستت دارم و عاشقت شدم

    لطفاً اگه میشه شماره همراه خودت رو بزار تا بتونم بهت پیام بدم
    امیدوارم از نزدیک ببینمت
    راستین جونم دوست دارم
    من رابی هستم از تهران.
    مواظب خودت باش
    خدانگهدار عزیزم

  7. b گفت:
    2
    1

    واااای عاشقشم

  8. ناشناس گفت:
    7
    1

    خیلییییی بیشعوری الینا …..عاشق خاک برسر😈😏

  9. الينا گفت:
    1
    1

    سلام
    راستين من فيلما تو ديدم عالي هستي تو همشون
    من همسن تو ام دقيقا .ديگه دارم راستي راستي واقا عاشقت ميشم
    دمت گرم استقلالي
    اميدوارم که بعضيا حال منو درک کنن
    من واقا عااااااااااااشششششششققققققققتتتتتتتمممممممم
    من در تهران کلاس بازيگري ميرم اميدوارم که هرچه زود تر ببينمت

نظرات