خبر درگذشت تورج شعبانخانی آهنگساز قدیمی + علت فوت و درگذشت

0

خبر درگذشت تورج شعبانخانی آهنگساز قدیمی + علت فوت و درگذشت

درگذشت تورج شعبانخانی آهنگساز مشهور ترانه هایی چون بهار بهار و آدمک در روز ۱۸ آذر ۹۸ در بیمارستان عرفان بر اثر عارضه قلبی و ریوی

تورج شعبانخانی خواننده پیشکسوت موسیقی ایران پس از چند روز در کُما بودن و بالا آمدن سطح هوشیاری نسبی در نهایت در روز دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ دارفانی را وداع گفت

درگذشت تورج شعبانخانی آهنگساز

علت درگذشت تورج شعبانخانی

به گزارش حرف تازه، تورج شعبانخانی خواننده پیشکسوت موسیقی ایران امروز دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ درگذشت.
شعبانخانی در روزهای گذشته حال مساعدی نداشت و چند روزی را در کُما به سر می‌برد.
آهنگساز و خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ که پیش از این به دلیل بیماری در بیمارستان عرفان بستری بود، امروز دوشنبه ۱۸ آذر در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

علت درگذشت تورج شعبانخانی آهنگساز

زمان مراسم تشییع و مکان خاکسپاری

فعلا در این خبری منتاشر نشده و متعاقبا اعلام خواهد شد

این هنرمند قدیمی و پیشکسوت ایرانی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود. او در ۱۸ آذر ۱۳۹۸ در حالیکه بر اثر عارضه قلبی و ریوی در همدان در کما بود، درگذشت.
وی که جزو تأثیر گذارترین آهنگسازان تاریخ موسیقی پاپ ایران است در به شهرت رسیدن بسیاری از خوانندگان نقش بسزایی داشته‌است.
سیمین غانم خواننده ایرانی دختر خاله اوست. فعالیت حرفه‌ای موسیقی خود را با موسیقی متن و آهنگسازی فیلم «آدمک» و معرفی اولین خواننده تأثیر گذارش فریدون فروغی شروع کرد. وی با دیگر خوانندگان نظیر مرجان، لیلا فروهر، ابی، ستار، سیمین غانم، مازیار، هوشمند عقیلی، حمیرا، بتی نیز همکاری داشته و آهنگ‌های زیبایی برای آنها ساخته‌ است.

نظرات