آیا اعدام محسن لرستانی خواننده معروف صحت دارد؟ +جزئیات

0

آیا اعدام محسن لرستانی خواننده معروف صحت دارد؟ +جزئیات

حکم اعدام محسن لرستانی خواننده معروف در اخباری در فضای مجازی و خبرهای حکم اعدام وی باعث شد تا سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی به اخبار و شایعات واکنش نشان دهد

حکم اعدام محسن لرستانی خواننده معروف

اعدام محسن لرستانی خواننده معروف؟

باشگاه خبرنگاران :روز گذشته در فضای مجازی خبر اجرای حکم محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی منتشر شده است.

در اخبار منتشر شده آمده است که حکم اعدام لرستانی توسط قاضی علیمردانی تایید شده است این درحالی است که پرونده محسن لرستانی در شعبه ۲۸ دادگاه عمومی و انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه در دست بررسی است و هنوز حکم پرونده صادر نشده است.

واکنش کاظم حسینی به حکم اعدام محسن لرستانی

برای صحت خبر با سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی تماس گرفته شد.

سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی درباره صحت خبر اعدام موکل خود گفت : این خبر کاملا شایعه است و اعدام موکل خود را تکذیب می کنم.

وی تصریح کرد : ۱۲ بهمن جلسه رسیدگی به پرونده محسن لرستانی برگزار می شود و پس از رسیدگی حکم صادر خواهد شد.

محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی متولد ۱۳۵۸ در این شهر است. او که نام خانوادگی خود را از پور مست به لرستانی تغییر داده بود هیچ گاه از این تغییر به صورت رسمی حرفی به میان نیاورد.

لرستانی در سال ۱۳۸۶ با کمک برادر بزرگتر خود به نام “رضا” که او نیز به خوانندگی مشغول است کار حرفه ای خود را با دو آهنگ زندان و غربت آغاز کرد ، اما آنچنان مورد توجه قرار نگرفت.

وی در ابتدای سال های ۹۰ تا ۹۵ با آهنگ های بچه ننه ، بچه سوسول ، بچه قرتی ، آهنگ شاهزاده و گدا مورد توجه قرار گرفت.

علت بازداشت محسن لرستانی چه بود؟

ناگفته نماند بعد از خبر بازداشت محسن لرستانی از زبان وکیل او روی خروجی رسانه ها قرار گرفت. سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی برای اولین بار از اتهام موکل خود به افساد فی الارض خبر داد و به ایسنا گفت که موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

نظرات