عکس و فیلم خودکشی دختر عمه و دختر دایی در مترو شهرری

0

عکس و فیلم خودکشی دختر عمه و دختر دایی در مترو شهرری

مترو شهرری امروز ۱۴ آذر شاهد خودکشی دو دختر جوان که با هم نسبت فامیلی نیز داشتند و دختر عمه و دختر دایی هم بودند بوده و این خودکشی منجر به فوت دو دختر ۱۷ و ۱۸ ساله شد

به گزارش حرف تازه دو دختر در ایستگاه قطار شهرری خودکشی کردند و جان خود را از دست دادند

در پی این خبر دو دختر ۱۷ و ۱۸ ساله ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز ۱۴ آذر ۹۸ همزمان با رسیدن قطار خود را به روی ریل قطار انداختند و خودکشی کردند.

 

خودکشی دو دختر در مترو شهر ری ۱۴ آذر ۹۸

به گفته شاهدان عینی هنوز علت و انگیزه این افراد مشخص نشده است .
سرهنگ سعید عطااللهی، رئیس پلیس مترو پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۵ دقیقه امروز در خصوص خودکشی دو خانم در ایستگاه شهرری با پلیس مترو تماس گرفته می‌شود که فوراً پلیس به مکان اعلام شده مراجعه و مشاهده می‌کند دو خانم به سن‌های ۱۸ تا۲۰ ساله بر روی ریل قطار افتاده‌اند.

رئیس پلیس مترو پایتخت گفت: با بررسی‌های بیشتر مشاهده می‌شود که هنگامی که این دو خانم خودشان را به سمت ریل پرت می‌کنند قطار با آنها برخورد کرده و بر اثر شدت ضربه وارده در جا فوت می‌کنند.

علت خودکشی دو دختر در مترو شهرری

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص می‌شود که این دو خانم با هم نسبت فامیلی دارند و دختر عمه، دختر دایی هستند، شب گذشته دعوایی بین اين دختران و خانواده آنها حاصل می‌شود که صبح امروز ساعت ۱۰ دختر عمه، از منزل خارج و به خانه دختر دایی‌اش مراجعه می‌کند.

رئیس پلیس مترو پایتخت گفت: حدود ساعت ۱۰ این دو دختر از خانه خارج می‌شوند و بعد در ایستگاه مترو شهرری چنین اتفاقی برایشان رخ می‌دهد.

وی در پایان گفت: تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد بیشتری از این ماجرا ادامه دارد.

نظرات