وصل شدن اینترنت برخی مناطق تهران و شهرها + اینترنت کشور در حال اتصال است

0

وصل شدن اینترنت برخی مناطق تهران و شهرها + اینترنت کشور در حال اتصال است

وصل شدن اینترنت برخی مناطق تهران و شهرها و اخبار رسیده حاکی از این است که در برخی مناطق تهران و شهرهایی چون مناطقی از تبریز ، هرمزگان ، اراک، مشهد، کرمانشاه و قم اینترنت خانگی ( ADSL ) وصل شده است.

خبرگزاری فارس: براساس کسب اطلاع خبرنگاران ، اینترنت به تدریج در کشور در حال اتصال است.

وصل شدن اینترنت

 

وصل شدن اینترنت کشور

براساس این اطلاعات، شورای امنیت کشور به ریاست وزیر کشور دسترسی دوباره به اینترنت را برای برخی مناطق صادر کرده است و با توجه به گزارش‌های دریافتی، تاکنون قطعی اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده است.

با اعلام خبر بنزین ۳۰۰۰ تومانی، برخی از افراد سودجو از نارضایتی و ابهام مردم در این خبر سوء استفاده کرده و اقدام به اغتشاش در شهرهای مختلف کردند. به دنبال ساماندهی شدن این اغتشاشات در فضای مجازی، این شورا دستور محدودیت اینترنت را ابلاغ کرده بود.

ایسنا نیز از دسترسی کامل استان هرمزگان به اینترنت جهانی و برقراری دسترسی به واتس اپ و اینستاگرام خبر داد.

به گزارش حرف تازه از انتخاب، به نظر می رسد روند اتصال مجدد به اینترنت جهانی در کشور به صورت تدریجی آغاز شده است، روندی که سخنگوی دولت پیشتر از آن خبر داده بود.

علی ربیعی سخنگوی دولت دو روز پیش با بیان اینکه شورای امنیت ملی تصمیم قطع اینترنت را گرفته است، گفت: من اطلاع دارم در استان هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی گیرد استان به استان اینترنت آنها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی گردد.

از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت ، دسترسی به شبکه های پیام رسان خارجی قطع شده بود، و وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و و ظاهرا تمامی‌ وب‌سایت‌هایی که از سرورهای داخلی بهره می بردند، قابل دسترس بودند که از دقایقی قبل امکان دسترسی به شبکه های پیام رسان در استان هرمزگان برقرار شد.

اتصال اینترنت در برخی مناطق تهران

اخبار رسیده به خبرنگار «انتخاب» حاکی از آن است که در مناطقی از تبریز ، هرمزگان ، اراک، مشهد، کرمانشاه و قم اینترنت خانگی ( ADSL ) وصل شده است.

زمان وصل شدن اینترنت همراه اول و ایرانسل

درباره وصل شدن اینترنت همراه اول و ایرانسل و بسته های اینترنتی هنوز خبری منتشر نشده است

نظرات