وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸

0

وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸

تعطیلی مدارس ۲۷ آبان ۹۸ و وضعیت تعطیلی و اخبار مربوط به دایر بودن مدارس و دانشگاه ها در روز دوشنبه بیست و هفتم ابان ۹۸ را در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید و با بروز رسانی اخبار جدید اطلاع رسانی می شود

تعطیلی مدارس 27 آبان 98

بروزرسانی جدید: معاون عمرانی استاندار تهران، گفت: تمام مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی امروز  در استان تهران دایر خواهند بود و تعطیل نیست و دانش اموزان باید سر کلاس ها حاضر شوند

مدارس تهران فردا ۲۷ آبان تعطیل نیست

خبرگزاری تسنیم خبر داد: محمدی تقی‌زاده معاون عمرانی استاندار تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی فردا صبح تمام مدارس تمام مقاطع تحصیلی استان تهران امروز دوشنبه دایر خواهد بود.

استانداری: مدارس غرب استان تهران تعطیل است

فارس نوشت: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌های شهریار، قدس، ملارد، بهارستان و رباط کریم به علت برودت هوا امروز دوشنبه تعطیل اعلام شد.

با اعلام فرمانداران شهرستان‌های شهریار، قدس، ملارد، بهارستان و رباط کریم تمام مقاطع تحصیلی به علت برودت هوا امروز دوشنبه تعطیل شد.

محمد تقی‌زاده، معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: صبح امروز دوشنبه تمام مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهر تهران دایر است.

تعطیلی مدارس ۲۷ آبان ۹۸ مقطع ابتدایی شهر بوشهر

صدا و سیما نوشت: مدارس مقطع ابتدایی شهر بوشهر امروز دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸ تعطیل است.

بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی شهربوشهر بجز عالی شهر بدلیل بارندگی تعطیل خواهند بود .
در صورت اتخاذ تصمیم جدیدتر اطلاع رسانی خواهد شد .

تعطیلی مدارس ۲۷ آبان ۹۸ اصفهان

برنا نوشت: سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همه مقاطع تحصیلی نواحی شش گانه شهر اصفهان امروز  ۲۷ آبان ماه تعطیل است.

رحمت‌الله ممیز  اظهار داشت: بر اساس نظر شورای تامین استان اصفهان همه مقاطع تحصیلی اصفهان امروز ۲۷ آبان ماه تعطیل اعلام شده است.

برخی مدارس در استان چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

ایلنا نوشت: امروز دو شنبه ۲۷ آبان ۹۸  به‌دلیل برودت هوا مدارس برخی شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تعطیل است.

امروز  ۲۷ آبان مدارس شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان فریدن در استان اصفهان تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس در خوزستان به دلیل وارونگی هوا

ایرنا نوشت: مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: مدارس سه شهر استان خوزستان در روز دوشنبه تعطیل است.

سعید رضوانی یکشنبه شبگفت: تمامی مدارس مقاطع سه گانه شهرهای بندر امام(ره) بندر ماهشهر و امیدیه در ۲ نوبت صبح و عصر دوشنبه تعطیل می باشد.

روز شنبه هفته جاری نیز مدارس تعدادی از شهرستانهای استان خوزستان به دلیل وارونگی هوا تعطیل بود.

شهرستان ماهشهر و بندر امام(ره) در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شهرستان اهواز و امیدیه در ۱۳۵ کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

با توجه بارش برف در برخی مناطق تهران و دیگر شهرهای کشورمان ایران و در برخی شهرهای و وارونگی هوا و آلودگی فعلا خبری مبنی بر تعطیلی منتشر نشده و به محض اطلاع از این اخبار در این بخش بروز رسانی انجام می شود

روز یک شنبه ۲۶ آبان ۹۸ همه مدارس تهران و برخی شهرهای از قبیل شیراز و اصفهان و خرمشهر و برخی شهرها تعطیل بودند و حالا باید منتظر ماند و دید چه تصمیمی برای روز دوشنبه بیست و هفتم ابان گرفته خواهد شد

نظرات