بیوگرافی و عکس های میثم زارع کشتی گیر + ضایعه نخاعی میثم زارع

0

بیوگرافی و عکس های میثم زارع کشتی گیر + ضایعه نخاعی میثم زارع

میثم زارع کشتی گیر کرمانشاهی و اتفاق تلخ و ناگوار ضایعه نخاعی و بیوگرافی کامل شخصی و ورزشی و شروع کشتی و عکس های شخصی و ورزشی به همراه عکس های خانواده و پدر و مادرش را در سایت حرف تازه مشاهده و میخوانید

بیوگرافی میثم زارع

میثم زارع کشتی گیر کرمانشاهی متولد روستای طاهر آباد کنگاور بوده و از کودکی در زمینه کشتی فعالیت دارد.

میثم زارع

ضایعه نخاعی برای میثم زارع

میثم زارع آزادکار با آتیه ایران که در زمینه کشتی فعالیت دارد مدتی است که بر اثر سانحه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده است
حال پدرش ضمن ناراحتی از وضعیت میثم از بی توجهی از سوی مسئولان گفته است که پسرش به حال خود رها شده است.

میثم زارع

جزئیات و محل تصادف

میثم آزادکار کرمانشاهی چندی پیش در حال بازگشت از یک باشگاه کشتی در همدان به سمت منزلشان در روستای طاهرآباد کنگاور بود که در اثر واژگونی وسیله نقلیه اش دچار ضایعه نخاعی شد.

میثم زارع

شروع کشتی

زارع دارنده مدال‌های برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ و یکی از استعداد‌های ناب کشتی ایران از روستای طاهر آباد کنگاور است که خود را به سطح اول کشتی ایران رساند و موفق شد در جریان رقابت‌های جهانی نوجوانان ۲۰۱۷ در یونان برای ایران به روی سکو برود.
با وجود سازمان‌هایی مثل وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، صندوق حمایت از قهرمانان، فدراسیون پزشکی ورزشی، فدراسیون کشتی، که وظیفه ذاتی هر کدام رسیدگی به وضعیت قهرمانانی مثل میثم زارع است، اما هیچ کدام از مسئولان ورزشی با وجود گذشت ۲۰ روز از این سانحه، حتی یک تماس تلفنی نیز با خانواده این کشتی‌گیر نگرفته‌اند.

میثم زارع

عنایت‌الله زارع پدر میثم زارع

خانواده این کشتی گیر به لحاظ مالی در شرایط مناسبی نیستند
پدر او راننده ماشین‌های سنگین است و برای صاحب ماشین کار می‌کند.
می‌گوید در این چند سال با هر سختی که شده اجازه نداده مشکلات مالی مانع فعالیت میثم در کشتی شود، اما الان فرزندش در بستر افتاده و هیچ مسئولی هم سراغی از او نگرفته است.

میثم زارع

روستای ما هیچ امکاناتی ندارد، بخاطر همین میثم به همراه یکی از دوستانش برای تمرین کشتی به همدان رفته بود که غروب در راه بازگشت به منزل ماشینشان از جاده منحرف و واژگون می‌شود.
در پی این حادثه میثم دچار ضایعه نخاعی شد و چند جای بدنش دچار شکستگی شد.
او را برای درمان به کرمانشاه بردیم و دکتر سعیدی او را عمل کرد.
الان انگشتان پاهایش حس دارد و دست‌هایش را هم می‌تواند بالا بیاورد، اما هنوز نمی‌تواند انگشتان دست‌هایش را تکان بدهد.
دو سه روز پیش رسول خادم رییس سابق فدراسیون کشتی و حسن رحیمی قهرمان جهان و چند نفر دیگر به خانه‌مان آمدند ووضعیت میثم را جویا شدند. همان موقع هم اولین و آخرین بار بود که از هیات کرمانشاه یک نفر با رسول خادم به میثم سر زد. / منبع ایسنا

نظرات