مجید اوجی همسر فلورا سام درگذشت + بیوگرافی و عکس و درگذشت مجید اوجی

0

مجید اوجی همسر فلورا سام درگذشت + بیوگرافی و عکس و درگذشت مجید اوجی

مجید اوجی تهیه‌ کننده قدیمی تلویزیون و همسر فلورا سام بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درگذشت

همسر فلورا سام تهیه‌ کننده قدیمی و پیشکسوت تلویزیون و کارگردان سینما و تلویزیون ساعتی پیش بر اثر حمله قلبی در منزل خود درگذشت.

وی تهیه‌ کننده با سابقه تلویزیون است که پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت. او همسر فلورا سام، نویسنده، بازیگر و کارگردان تلویزیون بود.

مجید اوجی

درگذشت همسر فلورا سام

این خبر را مهران مهام، تهیه‌ کننده تلویزیون، ضمن تأیید خبر درگذشت این هنرمند عزیز اظهار داشت: «متاسفانه مجید اوجی عزیز را که یکی از بهترین تهیه‌ کنندگان رسانه بود از دست دادیم و جا دارد به خانواده تلویزیون و همسر عزیزشان سرکار خانم فلورا سام این اتفاق ناگوار رو تسلیت بگویم.»

مهام افزود به زودی زمان و مکان تشییع پیکرش مشخص و اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

مجید اوجی

ایشان ساخت سریال‌ های متعددی را در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال‌های «باغ سرهنگ»، «راز پنهان»، «بی‌قرار» و «مرضیه» اشاره کرد.

به گزارش حرف تازه زنده یاد اوجی طی یکی- دو سال اخیر مبتلا به بیماری سرطان بود و مراحل درمان خود را سپری می کرد.

آخرین کار این تهیه کننده فقید در تلویزیون سریال «مرضیه» بود که اخیراً روی آنتن شبکه دو رفت.

از دیگر سریال های او در مقام تهیه کننده می توان به سریال های «بی مقدمه»، «سفر سبز»، «همسایه ها»، «توطئه فامیلی» «باغ سرهنگ»، «راز پنهان»، «بی‌قرار» و … اشاره کرد.

همسر مجید اوجی

وی سالها پیش با فلورا سام بازیگر ، نویسنده و کارگردان سینما ، تلویزیون و تئاتر ازدواج کرده بود و یک دختر به نام فریال داشت
خانم سام متولد ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز است و از سال ۱۳۷۴ تاکنون در این عرصه فعالیت داشت
مدرک تحصیلی خانم سام  کارشناسی نمایش است

شروع فعالیت حرفه ای فلورا سام در تلویزیون با بازی در مجموعۀ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حمید لبخنده بود. او همچنین در مجموعه های شیخ مفید، روزهای زندگی، همسایه ها، شبی از شب ها، نشانی و ماه عسل ایفای نقش کرده است. سریال توطئهٔ فامیلی، آخرین کار اوست. فیلمنامهٔ این سریال را نیز او نوشته بود. اخرین فیلمنامه پخش شده توسط صدا و سیماکه به دست وی نوشته شده با عنوان تا… رهایی می باشد که در پاییز ۹۰ شروع به پخش شده است

نظرات