سامانه و کد استعلام هزینه سرویس های ارزش افزوده

0

سامانه و کد استعلام هزینه سرویس های ارزش افزوده

ارزش افزوده و بحث هزینه های آن و استعلام از طریق کد *۸۰۰*۶# این روزها به بحث داغ تبدیل شده و سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شده است.

بیشتر مشترکین و کاربران با اسن استعلام توانستند هزینه سرویس هایی که تاکنون برای ارزش افزوده صرف کردند را با پیامک دریافت کنند

ارزش افزوده

سامانه ارزش افزوده

کاربران و همراهان عزیز شما میتوانید با کد دستوری و سامانه #۶*۸۰۰* ارزش افزوده برای استعلام هزینه سرویس ها اقدام کنید و پیامک مربوطه را دریافت کنید.

این بحث بعد از توییت آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داغ شد و او با انتشار توییتی اعلام کرد، مردم با استفاده از یک کد دستوری می‌توانند مبلغی که شرکت‌های ارزش افزوده از آن‌ها کسب کرده‌اند را مشاهده کنند.

استعلام هزینه سرویس های ارزش افزوده

با استفاده از کد دستوری #۶*۸۰۰* می‌ توانید مشاهده کنید این شرکت ها در این چند سال، چه مبلغی از شما کسب کرده‌ اند. همچنین پس از آمدن جواب استعلام مشترک می تواند ریز هزینه کرد خود در سرویس های مختلف را با ارسال عدد ۱ به ۸۰۰۷ به صورت رایگان دریافت کند.

نکته جالب توجه این است که در برخی گوشی ها در هنگام ارسال این کد پیامی مبنی بر احتمال کسر هزینه نمایش داده می شود که پیامی هشداری است و ارسال پیامک به این سرشماره هزینه دربرندارد و کاملا رایگان است.

ارزش افزوده

شماره پیامک شکایت مشترکان

گفتنی است، کاربران می‌توانند شکایت خود را از طریق پیامک به شماره ۸۰۰۷ و به‌صورت کاملا رایگان ارسال کنند.

با شماره‌ گیری کد دستوری اعلام‌ شده پیغامی داده می‌ شود که می‌گوید، نتیجه طی ۲۴ ساعت آینده از طریق پیامک اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

ارزش افزوده

وزیر ارتباطات امروز در جمع نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تاکنون بیش از ۳میلیون و ۲۰۰هزار نفر از طریق کد دستوری #۶*۸۰۰*، مبالغی که از حساب آن ها کسر شده است را استعلام گرفته اند و ۴۰۰ هزار شکایت هم به ثبت رسیده است. فقط در یک مورد ۱۲ میلیون تومان ظرف دو سال از یک شهروند جوانرودی کلاهبرداری شده است.
محمدجواد آذری جهرمی دو روز قبل به کاربران فضای مجازی اعلام کرد با شماره گیری کد #۶*۸۰۰* میزان پولی که خدمات ارزش افزوده از آن ها دریافت کرده است را مشاهده کنند.
خدمات ارزش افزوده‌ای که خیلی ها حتی از عضویت در آن ها اطلاع نداشتند و از طریقی غیر از خواست خودشان به عضویت این سرویس ها درآمده بودند.

نظرات