آیا مدارس چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ تعطیل است ؟

0

آیا مدارس چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ تعطیل است ؟

تعطیلی مدارس ۸ آبان ۹۸ صحت ندارد و مدارس و آموزشگاه ها باز و دایر هستند و دانش اموزان باید سر کلاس حاضر باشند

البته تا امروز هنوز خبری مبنی بر تعطیلی اعلام نشده و فقط روز دوشنبه ۶ آبان ۹۸ مدارس در شهر مشهد تعطیل می باشد و هنوز خبری برای تعطیلی روز چهارشنبه در مشهد و در شهرهای دیگر ایران اعلام نشده است

تعطیلی مدارس 8 آبان

مدارس در روز‌ چهارشنبه ۸ آبان ماه ۹۸ تعطیل نیست

سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس در روز‌ چهارشنبه هشتم آبان ماه تعطیل نیست.

با توجه به قرار گرفتن روز‌های دوشنبه و چهارشنبه در میان تعطیلی‌های رحلت حضرت رسول (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) شایعاتی در فضای مجازی پیرامون تعطیلی مدارس منتشر شده است.

تعطیلی مدارس ۸ آبان ۹۸ در مشهد

حمید محمدی – سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش ضمن رد این شایعات اعلام کرد که مدارس در روز‌ چهارشنبه، هشتم آبان ماه باز هستند و آموزش و پرورش برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس در این دو روز ندارد.

اما در خراسان رضوی، به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت زائر در شهر مشهد و پذیرایی و میزبانی هر چه بهتر از زائران، روز دوشنبه ۶ آبان شهر مشهد تعطیل شد.
بر همین اساس، مدارس شهر مشهد نیز به تبعیت از این دستور، تعطیل اعلام شد.
بر اساس مصوبه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با هماهنگی به عمل آمده با استانداری این استان و نیز فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، کلیه مدارسی که در طرح اسکان ایام پایانی ماه صفر جهت پذیرایی زائرین و هیئات مذهبی تعیین شده‌اند و همچنین آن دسته از مدارس نواحی یک و دو و پنج مشهد مقدس که در هسته مرکزی شهر و در محدوده طرح ترافیک شهرداری واقع شده اند در روز‌های شنبه ۴ آبان و دوشنبه ۶ آبان تعطیل یودند و روز چهارشنبه ۸ آبان همه این مدارس باز هستند.
گفتنی است تمام زائران مدارس تعیین شده به منظوز اسکان زائران، تا فردا سه شنبه ظهر شهادت در اختیار زائران قرار دارد و بعد از آن به منظور حضور دانش آموزان در روز چهارشنبه آماده سازی می‌شود.

نظرات