بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر و همسرش‌+ عکس های جدید مه‌لقا مینوش‌ زاد

0

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر و همسرش‌+ عکس های جدید مه‌لقا مینوش‌ زاد

مه لقا مینوش زاد بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون متولد ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ در تهران میباشد او دانش آموخته لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است و از سال ۹۲ تاکنون مشغول فعالیت می باشد. پدرش شاعر بود که چند سال پیش درگذشت سریال تلویزیونی «حکایت‌های کمال»، اولین تجربه حرفه‌ای مه‌لقا مینوش‌ زاد در تلویزیون است. مه لقا مینوش زاد با فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی در سال ۱۳۹۸، اولین فعالیت بازیگری خود را در سینما تجربه کرد. ادامه بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر ایرانی را در سایت حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد بازیگر ایرانی در ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ در تهران به دنیا آمده و بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون می باشد او دانش آموخته هنرستان سوره در رشته نمایش و رشته بازیگری در دانشگاه تهران مرکز می باشد. سریال تلویزیونی «حکایت‌های کمال»، اولین تجربه حرفه‌ای مه لقا مینوش زاد در تلویزیون است. مه‌لقا مینوش‌ زاد با فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی در سال ۱۳۹۸، اولین فعالیت بازیگری خود را در سینما تجربه کرد.

مه لقا مینوش زاد

خانواده مه‌لقا مینوش‌ زاد بازیگر سینما

در خانواده های هنرمند و اهل شعر و ادبیات به دنیا آمده ، پدرش شاعر بود که ۱۰ دی ۱۳۹۷ دار فانی را وداع گفت.

سال شروع بازیگری

خانم مینوش زاد از سال ۹۲ شروع به کار کرده و در زمینه تاتر و تاترهای دانشجویی فعالیت خود را ادامه داده و با بازی در فیلم کوتاه وارد سینما شده است و اولین کار تصویری خود را در فیلم کوتاه درمیان به کارگردانی آیدا مددی در سال ۱۳۹۵ در کنار بازیگرانی همچون مهری آل آقا، علی محمودیان و نگین تقوی و …‌ بازی کرده است

وی در چندین فیلم کوتاه جشنواره ای نقش آفرینی کرده و در فیلم سینمایی آوا به کارگردانی صدف فروغی نیز نقش کوتاهی بازی کرده است.

مه لقا مینوش زاد

همسر مه لقا مینوش زاد

خانم مینوش زاد مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

فیلم آتابای

این بازیگر فیلم سینمایی آتابای به کارگردانی نیکی کریمی در نقش سیمین در کنار جواد عزتی و دیگر بازیگران مطرح نقش آفرینی کرده است.

مه‌لقا مینوش‌ زاد در نقش سیمین در فیلم سینمایی اتابای

مه لقا مینوش زاد

مه لقا در سال ۹۸ در فیلم آتابای ساخته نیکی کریمی حضور داشت که با این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور یافت. هادی حجازی فر ، سحر دولتشاهی ، جواد عزتی ، دانیال نوروش ، یوسفعلی دریا دل دیگر بازیگران فیلم آتابای را تشکیل میدهند.

کارگردانی تآتر

ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز شروع به کار کرده و یک تاتر به نام خواستگاری هم کارگردانی کردند

بازیگر نقش ریحانه در سریال حکایت های کمال

این هنرمند جوان در جدیدترین بازی خود در سریال حکایت های کمال در نقش دختری جوان به نام ریحانه خواهر کمال حضور دارد
مینوش اولین تجربه بازی خود را در این سریال و در قاب تلویزیون انجام می دهد و نقش دختری در دهه ۴۰ كه بسیار خجالتی است و درگیر ماجرای احساسی می‌شود.

مه لقا مینوش زاد
او در سریال حکایت های کمال در کنار بازیگرانی چون محمود پاک نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، نگار عابدی، شهرام عبدلی، فلور نظری، سولماز غنی بازی کرده است.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این نقش آقای صلح میرزایی خیلی راهنمایی‌ام کردند زیرا دختران در دهه ۴۰ با دختران امروز تفاوت‌های زیادی دارند و بدون هیچ امکاناتی دختر این داستان تنها از طریق نوشتن نامه باکسی که دوستش دارد در ارتباط است.

سریال «حکایت های کمال» به قلم محمد میرکیانی بر اساس داستانی به همین نام است که داستان‌های پسربچه‌ای به نام کمال دریکی از محلات تهران در دهه چهل را روایت می‌کند.

 

مه لقا مینوش زاد

علاقه مندی ها و سرگرمی ها

از سرگرمی های خانم مینوش مطالعه و کتاب خواندن و قدم زدن و کنار دوستان و خانواده بودن است.
در چند رشته ورزشی نیز فعالیت داشته ، اما به علت مشغله زیاد نتوانسته حرفه ای دنبال کند..
در رشته های اسکیت ،کاراته، بدنسازی، ایروبیک و …..کار کرده است

مه لقا مینوش زاد

خانواده این عزیز هنرمند ابتدا با بازیگر شدن و رشته بازیگری وی مخالف بودن ، اما با مشاهده علاقه شدید وی و درخشش در بازی ها و کارهای هنری اکنون یکی از حامیان ایشان هستند.
ناگفته نماند که پدر بزرگوار خانم مینوش سال ها پیش درگذشته و دار فانی را وداع گفته است روح شاد

دوره های گریم

وی قبل از ورود حرفه ای به بازیگری دوره های گریموری و چهره پردازی را گذرانده و مدرک گریموری را دریافت کرده است ،ولی هدفش بازیگری بود

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر سریال نیکان

جدیدترین کار هنری مه لقا مینوش زاد در یسال ۱۴۰۲ بازی در نقش اول در مجموعه تلویزیونی «نیکان» به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌ کنندگی کامران مجیدی می باشد. مه لقا مینوش زاد در نقش نیکان در این سریال بازی کرده است.

بخشی گفتگوی متفاوت مه لقا مینوش زاد بازیگر

مه لقا مینوش زاد: “من در حال تحصیل در رشته بازیگری هستم و سریال «حکایت های کمال» نخستین تجربه حرفه ای ام است. برای بازی در پروژه های مختلفی تست دادم تا اینکه در این سریال پذیرفته شدم.
من در این سریال نقش دختر محمود پاک نیت و شهره لرستانی را دارم که هر دو خیلی در طول تولید به من کمک کردند. جذابیت نقشم در این مجموعه بیشتر در تفاوت رفتارهای این شخصیت با کاراکتر خودم است، چون من دختری پر شر و شور هستم و با کاراکتر خجالتی سریال «حکایت های کمال» شباهتی ندارم.

اتفاقاً به تازگی در فیلم «آتابای» به کارگردانی خانم نیکی کریمی نقش سیمین، خواهر سحر دولتشاهی را بازی کردم که آن نقش شباهت بیشتری به شخصیت خودم دارد.”
این بازیگر درباره نحوه هدایت کارگردان در «حکایت های کمال» گفت: “آقای صلح میرزایی خیلی با بازیگر بحث و تعامل دارد. او دوست دارد بازیگر پیش از جلوی دوربین رفتن کاملاً درباره نقش مجاب شده و به درک درستی از آن رسیده باشد.

درباره من هم همین اتفاق افتاد و سختگیری های او در روزهای پیش تولید آنقدر بود که من ابتدا فکر کردم این همه سختگیری لازم نیست، ولی در ادامه و زمانی که جلوی دوربین رفتم متوجه شدم تمام نکانی که او گفته بود برای بازی ام کاربرد داشته اند.

جالب آنکه یک روز مانده به آغاز تصویربرداری دختری همسن و سال خودم را به صحنه آوردند و گفتند اگر تو خوب بازی نکنی، این دختر جایگزینت خواهد شد! نقشه ای که خیلی استرس به من وارد کرد و چنان انگییزه ای برایم شد تا بهترین بازی ام را ارائه کنم.

ولی در نهایت در پایان همان روز فهمیدم این یک تاکتیک و ترفند زیرکانه و جالب از سوی کارگردان بوده تا مرا ناگزیر به ارائه بهترین بازی ام کند!

عکس های جدید مه لقا مینوش زاد در اینستاگرام

در ادامه چند تصویر جداب و دیدنی هنری و شخصی از اینستاگرام این هنرمند جوان را مشاهده کنید که با آیدی mahlaghameynoosh  فعال است

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زادمه لقا مینوش زاد

نظرات