بیوگرافی و عکس های نگین غفاری بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های نگین غفاری بازیگر

نگین غفاری بازیگر ایرانی را در بیوگرافی کامل شخصی و هنری و شروع بازیگری و سوابق و آثار فیلم و سریال و آیدی اینستاگرام و عکس های شخصی وی را در سایت حرف تازه میخوانید

بیوگرافی نگین غفاری

نگین غفاری بازیگر ایرانی تئاتر و سینما و تلویزیون و تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر است که چند سالی است در زمینه تئاتر فعالیت دارد و بازیگری را از تئاتر شروع کرده است.
او نمایش های متعددی را روی صحنه اجرا کرده که بازی درخشان و مسلط او نظر فیلم سازان را به خود جلب کرده است.

نگین غفاری

ورود به سینما

خانم غفاری اولین تجربه تصویری خود را در فیلم نسترن های وحشی به کارگردانی رهبر قنبری جلوی دوربین بازی کرد.
او بازیگر فیلم اولی فیلم سینمایی «نستر‌های وحشی» است که برای نخستین بار در  جشنواره فیلم کودک و نوجوان به کارگردانی رهبر قنبری در اصفهان اکران شد و ایشان نیز در جشنواره حضور داشت

اینستاگرام نگین غفاری

اینستاگرام این هنرمند جوان با نام لاتین وی فعال است و تصاویر بیشتر را در پیج شخصی مشاهده کنید

نگین غفاری

سینما یا تئاتر

تجربه نخستین کار سینمایی‌ام با رهبر قنبری خیلی شیرین بود اما با این حال من زادگاهم تئاتر است و هیچ‌گاه آن را رها نخواهم کرد.
من زادگاهم تئاتر است رشته تحصیلی‌ام هم کارگردانی تئاتر و نسترن های وحشی نخستین کار بلند سینمایی‌ام است که با آقای قنبری داشتم نقش اول زن کار هم بودم.

نحوه ورود به سینما

علاقه اصلی ام تئاتر است اما سینما را هم دوست دارم
خیلی اتفاقی جلوی دوربین آمدم اما واقعا فیلمنامه و کار با آقای قنبری را دوست داشتم، برایم خیلی مهم بود که اولین بار با چه کسی کار کنم قبل از این کار هم پیشنهاداتی داشتم اما نقش‌ها را دوست نداشتم خوشبختانه الان خوشحال و راضی هستم.

نگین غفاری

مشهور و ستاره شدن

سوپراستار شدن را به آن شکل که یک بازیگر قوی نشوم دوست ندارم اول ترجیح میدهم قوی شوم بعد به شهرت و دیگر چیزها فکر می‌کنم با این حال تئاتر زادگاه من است و کسی که از تئاتر شروع کرده هیچگاه رهایش نمی‌کند.
نکته تفاوت تئاتر و سینما این است که بازیگر در تئاتر نفس به نفس با تماشاگر همراه است اما سینما اینطور  نیست احساسات متفاوت است و اغراق ندارد.

خانواده

خانواده من در این عرصه نیستند البته مادرم در کارهای هنری مثل نویسندگی، شعر و نقاشی فعال است اما پدر،‌مادر و برادرم دراین مسیر خیلی کمکم کردند.

نگین غفاری

دغدغه کارگردانی

این روزها فکرم درگیر کارگردانی یک کار تئاتر است که در سالن باران می‌خواهم به صحنه ببرم و کارگردانی کنم نمایشنامه اجتماعی است و کار یکی از بزرگان ما است ابتدا باید اجازه آن را بگیرم و بعد با همان تیم ابتدایی که تئاتر را شروع کردم این کار را انجام می‌دهم اگر شرایط مساعد باشد در تابستان به صحنه می‌رویم.

نگین غفاری

بازیگر نقش طیبه در سریال به رنگ خاک

خانم غفاری این روزها در اولین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون در سریال به رنگ خاک با نام قبلی دردانه های خلیج فارس در نقش طیبه بازی میکند.

نگین غفاری

عکس های نگین غفاری

در ادامه چند تصویر شخصی و اینستاگرامی از  خانم غفاری را که در پیج شخصی خود استوری و به شتراک گذاشته را مشاهده کنید

نگین غفاری

نگین غفاری

نگین غفاری

نگین غفاری

نظرات