بازیگران و خلاصه داستان سریال همسفر خورشید

0

بازیگران و خلاصه داستان سریال همسفر خورشید

سریال همسفر خورشید مجوعه تلویزیونی برگزیده برای نمایش در شبکه آی فیلم است که قرار است از آبان ماه به روی آنتن برود و ما در این بخش از سایت حرف تازه زمان پخش و بازیگران و خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران هندی و ایرانی این سریال را بیان میکنیم

این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی علی شاه‌ حاتمی تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی محصول مركز امور نمايشي سيماست كه با همكاری سازمان هنری رسانه ايی اوج ساخته شده است که در سال ۹۶ از شبکه یک و افق پخش گردید.

سریال همسفر خورشید

خلاصه داستان سریال همسفر خورشید

سریال در ایران و هند تصویربرداری شده، درباره نوجوانی هندی و مسلمان به نام علی است که همراه خواهر و عمه‌اش در یکی از محله‌های فقیرنشین بمبئی زندگی می‌کند. او که به بیماری تنفسی دچار است، بارها نام امام رضا(ع) را از عمه‌اش شنیده است و می‌داند آرزوی عمه این است که برای زیارت و درخواست شفا به زیارت حرم این امام بزرگوار برود؛ اما عمه علی بیمار می‌شود و امیدی به زنده بودنش نیست. آرزوی عمه ممکن است هرگز برآورده نشود و علی می‌خواهد او را به آرزویش برساند.

    سریال همسفر خورشید

داستان همسفر خورشید از بمبئی شروع می‌شود و در ایران ادامه پیدا می‌کند.

کارگردان آنرا را مانند خوش‌رکاب یک سریال جاده‌ای توصیف می‌کند که در فضایی کاملا متفاوت روایت می‌شود. وی می‌گوید: این سریال در شهرهای بندرعباس، خرمشهر، یزد، مشهد و یک سکانس در تهران تصویربرداری شده است.

داستان از آنجا آغاز می‌شود که علی به‌صورت قاچاقی از هند به ایران می‌آید و به همین دلیل پلیس او را دستگیر می‌کند اما برای علی سرنوشت پرماجرایی رقم خورده است. او از شهرهای جنوبی به مشهد می‌رسد و موفق به زیارت حرم امام رضا(ع) می‌شود.

سریال همسفر خورشید

به گفته شاه‌حاتمی، خرده داستان‌های این سریال به‌صورت موازی روایت می‌شود و در طول گذر او از شهرهای مختلف ایران، نماهایی از هند و زادگاه علی را می‌بینیم که به صورت موازی به نمایش در می‌آید.

بازیگران سریال همسفر خورشید

علاوه بربازیگران اصلی ایرانی در این مینی سریال ۲۰ بازیگر سینما و تلویزیون هند در این کار حضور داشته‌اند.

از جمله بازیگران محمد کاسبی ، یوسف مرادیان و  کیهان ملکی ، سهند جاهدی و جانو سینک بازیگران اصلی این سریال هستند..

سریال همسفر خورشید

زمان پخش و تکرار از آی فیلم

مجموعه تلویزیونی همسفر خورشید از روز جمعه سوم آبان ماه هر شب ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش و بازپخش سریال نیز ساعت های ۰۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ صبح خواهد بود.

سریال همسفر خورشید

سریال همسفر خورشید

سریال همسفر خورشید

نظرات