بازیگران و خلاصه داستان سریال قاب خاطره

0

بازیگران و خلاصه داستان سریال قاب خاطره

سریال قاب خاطره سریالی است که در سال ۱۳۹۳ تولید و برای اولین بار  در سال ۹۴ از آی فیلم پخش شد و حال بعد از گذشت چند سال دوباره این سریال روی آنتن برگشته و از روز یکشنبه هفتم مهر ماه ۹۸ پخش خود را در شبکه آی فیلم آغاز کرده است

این مجموعه اپیزودیک بوده و هر قسمت داستان جداگانه و بازیگران جداگانه دارد

سریال قاب خاطره

این سریال به کارگردانی حجت‌ ذیجودی و تهیه‌کنندگی داوود بیدل برای مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌ مرزی صدا و سیما تولید شده و از هفتم مهر ماه پخش خود را از شبکه آی فیلم آغاز کرده است

خلاصه داستان سریال قاب خاطره

داستان این سریال در یک بازارچه که در شهر مشهد واقع است، می‌گذرد، البته موضوع سریال قاب خاطره زائرانی است که برای زیارت به مشهد مقدس می‌روند. این زائران در یک عکاسخانه عکس می‌گیرند و در زیارت دوباره به این مکان مراجعه می‌کنند. مشکلاتی که برای این زائران پیش می‌آید با تلاش و همفکری صاحب عکاسخانه حل می‌شود این مجموعه همچنین روایتگر زندگی افراد حاضر در بازارچه قدیمی مشهد است.

در این بازارچه و در گذر آقا بزرگ یک عکاسی قدیمی به نام خاطره وجود دارد که توسط علی نصیریان اداره می‌شود. سوغاتی فروشی آقا جمال که توسط افشین سنگ چاپ اداره می‌شود دیگر لوکیشن اصلی داستان است.
همچنین یک هتل که زائران زیادی به آنجا می‌آیند دیگر لوکیشن اصلی مجموعه است که محمد الهی صاحب آن است. در طول داستان افراد و اتفاقات مختلفی در هرکدام از این لوکیشن‌ها رخ می‌دهد و در هرکدام از اپیزودهای مجموعه اتفاقاتی تلخ و شیرین خواهد افتاد.

سریال قاب خاطره

اسامی بازیگران سریال قاب خاطره

علی نصیریان
رامین ناصرنصیر‌
افشین سنگ چاپ
شهره سلطانی
محمد الهی
مهروز ناصر شریف
داریوش اسدزاده
مهدی فقیه
آزیتا لاچینی
جمشید جهان زاده
رضا توکلی
سميرا حسيني
فريده دريامج

سریال قاب خاطره

ساعت پخش و تکرار سریال از شبکه آی فیلم

این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت از روز یکشنبه هفتم مهرماه ماه هر شب ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش و بازپخش سریال نیز ساعت های ۰۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ صبح خواهد بود.

سریال قاب خاطره

سریال قاب خاطره

استاد نصیریان

سریال قاب خاطره

مهروز ناصر شریف

سریال قاب خاطره

محمد الهی

سریال قاب خاطره

شهره سلطانی

سریال قاب خاطرهآزیتا لاچینی

سریال قاب خاطره

نظرات