زمان بازی و آدرس سامانه خرید بلیط بازی ایران کامبوج برای زنان

0

زمان بازی و آدرس سامانه خرید بلیط بازی ایران کامبوج برای زنان

بازی ایران کامبوج از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی برگزار خواهد شد که زنان و بانوان ایرانی می توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند و بازی تیم ملی ایران را از نزدیک تماشا کنند

زمان بازی ایران کامبوج از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

دیدار تیم های ملی ایران و کامبوج در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز پنج شنبه ۱۸ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

ظرفیت جایگاه بانوان برای این بازی که بلیت‌فروشی‌اش از ساعاتی قبل آغاز شده بود، به پایان رسید و جایگاه دیگری را برای بانوان اختصاص دادند

دیدار این تیم‌ نخستین بازی ایران در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ است و در حضور بانوان برگزار خواهد شد.

بازی ایران کامبوج

آدرس سایت بلیط فروشی بازی ایران کامبوج

فدراسیون فوتبال پیش فروش بلیط های بازی ایران و کامبوج را آغاز کرد و خرید بلیط برای زنان هم آزاد بود. این خبر را پیشتر سخنگوی دولت اعلام کرده بود که با توجه به حساسیت های بین المللی و در نظر گرفتن تمام ضوابط قانونی ، چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

بلیط فروشی این بازی آغاز شده است و در این بلیط‌فروشی برای زنان هم جایگاهی تدارک دیده شده تا بازی را در ورزشگاه تماشا کنند.

برای خرید به تارنمای pin90.ir مراجعه کنید

پس از درخواست تهدیدآمیز فیفا، مسئولان ورزش ایران تصمیم گرفتند که یک جایگاه از ورزشگاه آزادی رابه بانوان اختصاص دهند و با فروش بلیت اینترنتی، زمینه تماشای این بازی را از نزدیک برای آن‌ها فراهم کنند.

بازی ایران کامبوج
بلیت‌فروشی این بازی نیز ساعاتی قبل آغاز شد و خیلی زود خانم‌ها تمام صندلی‌های قابل خرید را به خود اختصاص دادند.
بلیت‌فروشی از پنج‌شنبه شب در سامانه‌ای که فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس و استقلال را برعهده دارد، آغاز شد و حدود ۷۵۰ بلیت به بانوان اختصاص یافت که از لحظه ورود به سامانه اینترنتی بیش از نصف آن‌ها برای خرید در اختیار کاربران بود و خیلی سریع نیز به فروش رفت. از نخستین ساعات بامداد جمعه رنگ بنفش روی صندلی‌ها جای خود را به رنگ قرمز (فروخته شده) و زرد (رزرو شده) داد تا مشخص شود بلیت‌فروشی این بازی برای بانوان به اتمام رسیده است.

بنابراین جایگاه ۱۰ استادیوم آزادی که در بازی‌های باشگاهی محل حضور هواداران تیفوسی استقلال و در بعضی از بازی‌های ملی به تیم میهمان اختصاص داده می‌شود،در اختیار بانوان خواهد بود.

قیمت بلیط در جایگاه های مختلف

بلیت جایگاه ۳۰ هزار تومان، روبروی جایگاه ۲۵ هزار تومان، بانوان ۲۰ هزار تومان، پشت دروازه ۲۰ هزار تومان، میهمان ۲۰ هزار تومان و طبقه دوم با قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رود.

البته بلیت طبقه دوم به فروش گذاشته نشده و احتمالا پیش‌بینی می‌شود که طرفداران تیم ملی تنها طبقه اول را پر کنند. این بازی روز پنج شنبه ۱۸ مهر ماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

نظرات