اعدام قاتل شهید حسن پاینده پلیس رشت در ملا عام + تصاویر قاتل و لحظه اعدام

0

اعدام قاتل شهید حسن پاینده پلیس رشت در ملا عام + تصاویر قاتل و لحظه اعدام

اعدام قاتل پلیس رشت در ۱۰ مهر ماه ۹۸ اجرا شد و حکم قصاص قاتل شهید سروان حسن پاینده در پارک دانشجو و در ملا عام با حضور مردم اجرا شد و به دار مجازات آویخته شد

 

اعدام قاتل پلیس رشت

تصاویر اعدام قاتل شهید حسن پاینده پلیس رشت

حکم قصاص قاتل شهید حسن پاینده، صبح امروز در پارک دانشجوی رشت و در ملا عام اجرا شد. گفتنی است
سروان شهید حسن پاینده، از مأموران یگان امداد ناجا بود که سال گذشته توسط یکی از اراذل و اوباش در پارک دانشجوی رشت و با چند ضربه چاقو به ناحیه سر و گردن، به فیض شهادت نائل آمد.

وکیل خانواده شهید ستوان یکم حسن پاینده از اعدام قاتل وی که صبح امروز -چهارشنبه ۱۰ مهرماه – خبر داد.

امیر حیدری زاده گفت: حکم اعدام صبح چهارشنبه ۱۰ مهر ساعت ۵ صبح در پارک دانشجوی رشت اجرا شد.

اعدام قاتل پلیس رشت

نحوه شهادت شهید حسن پاینده

وی در ادامه با اشاره به این که به دلیل عمل زشت و قبیح قاتل این اعدام در ملاء عام اجرا می شود خاطرنشان کرد: شهید پاینده قبل از شهادت در حال گشت‌ زنی و کنترل حوزه استحفاظی، متوجه عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت تعدادی جوان برای دیگر شهروندان شده بود، اما با وجود در اختیار داشتن اسپری از آن استفاده نکرد، اما قاتل به صورت ناجوانمردانه ای با چاقو به وی حمله می کند و منجر به شهادت ایشان می شود.

گفتنی است ستوان یکم حسن پاینده از کارکنان یگان امداد رشت ۴ مهر سال گذشته در راستای تأمین امنیت اخلاقی توسط فردی که حالت عادی نداشت به شهادت رسید.

اعدام قاتل پلیس رشت

عکس قاتل شهید حسن پاینده پلیس رشت

یک روز بعد از حادثه متهم با اقدام مؤثر عوامل انتظامی و اجرای طرح‌های عملیاتی، قبل از خروج از استان در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

هشت سال بود که رشت اعدام در ملاء عام را به خود ندیده بود. بعد از اعدام «رضا تال» مواد فروش معروف در سلیمانداراب حالا نوبت مجید بود که در پارک دانشجوی رشت سرش پای چوبه دار برود.

اعدام قاتل پلیس رشت

نظرات