بیوگرافی و عکس های سیامک نعمتی بازیکن فوتبال

1

بیوگرافی و عکس های سیامک نعمتی بازیکن فوتبال

سیامک نعمتی بازیکن ایرانی فوتبال را در مجله حرف تازه با بیوگرافی کامل شخصی و ورزشی و ازدواج و نحوه آشنایی و عکس سعید برادر سیامک نعمتی و آیدی پیج اصلی اینستاگرام و سوابق ورزشی و آمار باشگاهی و عکس های جذاب دیدنی با تیپ شخصی بازیکن پرسپولیس را میخوانید

بیوگرافی سیامک نعمتی

سیامک نعمتی فوتبالیست ایرانی در ۲۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمده و در پست وینگر و هافبک باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند و قد او ۱٫۷۸ متر و یک برادر به نام سعید دارد که بیشتر عکس های دو نفره وی با برادرش است

سیامک نعمتی

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی وی پرسپولیس است و تاکنون در تیم هایی چون ، سایپا، پرسپولیس، مقاومت پیکان، استیل‌آذین، ملی‌ حفاری اهواز و….توپ زده است.

سیامک نعمتی

همسر سیامک نعمتی

نعمتی در ۶ مهرماه ۹۸ خبر ازدواجش را در صفحه اینستاگرامش با عکس حلقه دست رسانه ای کرد.

سیامک نعمتی

شروع از فوتبال پایه

نعمتی فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در تیم نونهالان سایپا تهران آغاز و موفق به زدن ۶ گل برای این تیم و ۲ گل برای جوانان سایپا شد. سپس ۲ سال را در تیم جوانان پرسپولیس سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.

سیامک نعمتی

عملکرد در پیکان

در سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست؛ او پس از درخشش پیاپی در ترکیب پیکان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس

نعمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست، تا پس از جذب گادوین منشا زوج فصل پیش پیکان این فصل در تیم پرسپولیس بازی کنند.

سیامک نعمتی

او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، در مقابل تیم السد قطر نیز گل زد و به صعود تیم پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها کمک کرد
این گل به انتخاب کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان برترین گل مرحلهٔ نیمه‌نهایی شناخته شد

سیامک نعمتی

عملکرد و مهارت ها

یکی از ویژگی های بارز سیامک، قدرت شوت نی بالای اوست.
همچنین به دلیل گرفتن پنالتی های خوبش و استعداد بسیار درخشانی که در این رابطه دارد همه او را به عنوان یکی از پنالتی گیرهای قدر میشناسند.

سیامک نعمتی

پرسپولیسی بودم

مثل خیلی ها که در بچگی طرفدار یک تیم می شوند من هم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و خیلی از بازی های این تیم را تماشا می کردم و حتی برای تماشای بازی هایش به استادیوم می رفتم.
از اینکه توانستم به تیم محبوبم بیایم و در این تیم بازی کنم خیلی خوشحالم

عکس های سیامک نعمتی

در ادامه چند عکس جذاب و دیدنی با تیپ شخصی به همراه برادرش سعید را مشاهده کنید

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های سیامک نعمتی بازیکن فوتبال

  1. مهسا گفت:

    بهترینی😙💕💕💕💕

نظرات