ماجرای کامل فحاشی مستر تیستر و نگار شمس کارتونیست + عکس

2

ماجرای کامل فحاشی مستر تیستر و نگار شمس کارتونیست + عکس

فحاشی مستر تیستر در فضای مجازی و حواشی که بوجود آمده باعث واکنش های زیادی از سوی کاربران شده است .

اما ماجرای دعوا و کشمکش بین یک خانم و آقایی با نام مستر تیستر که فالورهایش با این نام او را می شناسند از کجا شروع شد؟

ماجرا از اینجا شروع می شود که مستر تیستر (حمید سپید نام) در سفر به یکی از شهر های مرکزی ایران به یک قصابی برای خرید گوشت شتر مراجعه می کند. در این ویدئو که در صفحه مستر تیستر منتشر شده، او تصویر سر شتری را نشان می دهد که پوست آن کنده شده و واقعاٌ ترسناک است.

فحاشی مستر تیستر

عکس کاریکاتور نگار شمس کارتونیست از مستر تیستر

پس از انتشار این تصویر، نگار شمس کارتونیست فعال در فضای مجازی که حامی حقوق حیوانات است اقدام به کشیدن کاریکاتور مستر تیستر و نقد این تصاویر می کند.
حمید سیپدنام که این ماجرا با خبر می شود در خصوصی صفحه ی اینستاگرام از او می خواهد که این کاریکاتور را حذف کند.
نگار شمس این کاریکاتور را نقدی بر رفتار او معرفی می کند و دلیلی برا حذف آن نمی بیند.
به گفته نگار شمس پس از امتناع از حذف کاریکاتور، مستر تیستر اقدام به تهدید و فحاشی کرده است.

ریپورت صفحه اینستاگرام نگار شمس کاریکاتوریست

مستر تیستر پس از اینکه از این طریق موفق به حذف کاریکاتور جنجالی نمی شود در صفحه اینستاگرامش از طرفداران خود می خواهد تا صفحه نگار شمس را ریپورت و از دسترس خارج کنند که این اتفاق می افتد و صفحه نگار شمس به دلیل ازدحام ریپورت توسط اینستاگرام حذف می شود.

در ادامه این ماجرا و پس از حذف صفحه ی نگار شمس، سمانه سوادی فعال حقوق زنان در حمایت از نگار شمس از دنبال کنندگان خود در صفحه اش می خواهد تا کاریکاتور نگار شمس را منتشر کنند.

فحاشی مستر تیستر

فحاشی مستر تیستر به یک خانم در اینستاگرام

مستر تیستر که از ماجرا با خبر می شود در دایرکت، سوادی را تهدید می کند تا این اقدام را متوقف کند که با مخالفت و واکنش شدید سمانه سوادی مواجه می شود.
پس از این اتفاق، سوادی اقدام به انتشار تمامی مکالمه های حاوی فحاشی منتسب به مستر تیستر می کند.

انتشار این پیام‌ها، انتقادهای فراوانی را متوجه مستر کرده است، به طوری که در طول دو روز گذشته بسیاری از کاربران فعال در فضای مجازی اقدام به انتشار کاریکاتور مستر تیستر و مکالمه های منتسب به او نموده اند و از دوستان خود خواسته اند تا در برابر این عمل او واکنش نشان دهند.

واکنش مستر تیستر به حواشی فحاشی و کاریکاتور

اما مستر تیستر (حمید سپیدنام) نیز در لایو اینستاگرام خود در مورد حواشی اخیر می گوید: همه چیز از آنجا شروع شد که من سر شتری که در قصابی پوستش کنده شده بود را در اینستاگرام منتشر کردم.
از این موضوع چند روز گذشت تا اینکه دیدم عده‌ای در صفحه ام شروع به فحاشی کردند به دنبال دلیل گشتم و دیدم که این خانم کاریکاتوری کشیده و باعث تحریک این عده شده است.
از او خواستم تا این کاریکاتور را حذف کند، اما این کار را نکرد. به همین دلیل استوری گذاشتم و از دنبال کنندگان خواستم تا صفحه اش را ریپورت کنند و این اتفاق افتاد. اینستاگرام صفحه اش را حذف کرد.

من فحاشی نکردم و فتوشاپه

او در جواب یکی از کاربران در مورد حاشیه مستر تیستر و سمانه سوادی که می پرسد چندین پیام خصوصی از شما منتشر شده است و مدعی هستند که شما فحاشی کرده اید، می‌گوید: نه هرگز، من فحاشی نکردم این‌ها را با فتوشاپ درست کرده است تا مرا تخریب کند! من فقط به او گفتم که زیر چشم هایش سیاه شده و معلوم است که عصبی شده!
او همین را استوری گذاشت و گفت که به زن‌ها توهین کرده است!

2 دیدگاه در “ماجرای کامل فحاشی مستر تیستر و نگار شمس کارتونیست + عکس

  1. پدرام گفت:
    1
    1

    اقای مستر تستر بهت بیشنهاد میکنم یه سر بیای ماهشهر وسوسیس استاد باقری تست کنی خیلی پول توشه

  2. عبدالرضا غیایی شاملو گفت:

    متأسفم برای این حجم از بیکاری، اکثر مردم ما در کشور بخاطر تورم عجیب و غریب به یختی دارند روزگار میگذرانند و شکم خود و فرزندانشان را سیر میکنند آنوقت این بی دردها و بی کارها کارشان این شده که مدام خوشی و رفاه بیش از حدشان را به رخ بکشند، انسانیت، مرام، معرفت و ادب حکم میکنه که حتی اگر در این شرایط بد اقتصادی و معیشتی معدود کسانی نسبت به آحاد مردم شرایط بهتری دارند اکر همدردی نمیکنند لااقل پز دادن و به رخ کشیدن خودشان را کنار بگذارند، یامولاعلی

نظرات