فاجعه برق گرفتگی و فوت عماد پسر ۸ ساله در ورزشگاه آزادی + عکس

0

فاجعه برق گرفتگی و فوت عماد پسر ۸ ساله در ورزشگاه آزادی + عکس

برق گرفتگی و فوت عماد صفی یاری در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان باعث تاسف و واکنش کاربران و مجریان تلویزیون و برخی مسئولان شده است.

این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان کالدرون به پایان رسید اما با یک اتفاق تلخ و غم‌انگیز همراه بود.

عماد صفی یاری پسر بچه ۸ ساله در ورزشگاه آزادی دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد. گفته شده این پسر بچه، فرزند یکی از کارکنان ورزشگاه آزادی بوده است.

برق گرفتگی و فوت عماد

دکتر پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران در این باره اظهار کرد: پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت یک پسر بچه هشت ساله دچار برق گرفتگی شده که با وجود حضور تکنسین‌های اورژانس انجام اقدامات درمانی در محل جان خود را از دست می‌دهد.

جزئیات برق گرفتگی و مرگ پسر ۸ ساله در ورزشگاه آزادی

وی درباره جزئیات این کودک نیز گفت: این پسربچه ۸ پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک داشته که دچار برق گرفتگی می‌شود.

این کودک «عماد صفی یاری» نام داشته است.
پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، یک پسر بچه ۸ ساله دچار برق‌گرفتگی شده و فوت کرد.

عکس عماد صفی یاری پسربچه جان باخته در ورزشگاه آزادی

برق گرفتگی و فوت عماد

از قرار معلوم این کودک به داربست پشت گیت تکیه داده و این داربست نیز به سیم برق وصل بود که باعث فوت او شده است.
اگر جانب احتیاط از طرف مسئولان رعایت می‌شد شاهد یک حادثه تلخ در ورزشگاه آزادی نبودیم و اکنون عماد هشت ساله هم در جمع خانواده‌اش بود.

گفته می شود پیمانکار برای محکم کردن پایه‌های داربست فلزی، نرده آن را با سیم برق بسته است.

البته این کودک هشت ساله به این دلیل در ورزشگاه آزادی حضور داشته که پدرش آنجا دکه فروش اقلام هواداری و تنقلات داشته است و این حضور در ورزشگاه آزادی به دلیل بی احتیاطی های صورت گرفته توسط مسئولان مربوطه منجر به از دست رفتن جان او شده است.

نظرات