دانلود کلیپ مبارزه تینا آخوندتبار در رینگ بوکس

0

دانلود کلیپ مبارزه تینا آخوندتبار در رینگ بوکس

مبارزه تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار که در یک سال گذشته در هیچ سریال و فیلم سینمایی ایفای نقش نکرده این روزها در رینگ مسابقات بوکس بانوان مبارزه می کند.

وی طی چند روز گذشته برای اولین بار با حجاب اسلامی در رینگ مسابقات بوکس حضور پیدا کرد اما مقابل حریف چینی بازی را واگذار کرده است.

آخوندتبار پس از پایان این مسابقات صحبت هایی مطرح کرده و مدعی شده که داوران در نخستین مبارزه با حریف چینی مهربان تر بوده اند. وی دو ماه دیگر برای دومین بار به صورت رسمی وارد رینگ مسابقات بوکس می شود.

مبارزه تینا آخوندتبار

آخوندتبار در صحبت های خود عنوان کرده است: با وجود اینکه حریفم ۴ سال در مدرسه بوکس فعالیت کرده بود و تجربه زیادی داشت، من فقط یک سال تمرین کردم و آن هم از این پارک به آن پارک رفتم و تمریناتم را ادامه دادم،اما باز تا آخر مبارزه هم سطح با او مبارزه کردم. من فقط ۱۵ روز در محیط واقعی فایت (مبارزه) کردم و بعد از آن قبول کردم که فایت (مبارزه) کنم.

وی در ادامه افزود: من این ورزش را با عشق پیگیری کردم، این در حالی است که در ایران هیچ پایگاهی برای این رشته در بخش بانوان وجود ندارد. من با قدرت و انگیزه بیشتر جلو می روم و کارهایی که برایش برنامه ریزی کرده ام را انجام می دهم.

مبارزه تینا آخوندتبار

عکس اولین مبارزه تینا آخوندتبار داخل رینگ با حریف چینی

مبارزه تینا آخوندتبار

 

مبارزه تینا آخوندتبار

 

کلیپ اولین مبارزه تینا آخوندتبار داخل رینگ با حریف چینی خود را در زیر ببینید :

 

تینا آخوندتبار در صفحه اینستاگرام خود درباره اولین مبارزه خود نوشت :

با حريفم تونستم بجنگم ولى با داورا نه.كل بازيو باهاش همين جورى بازى كردم كلشو ولى باز اون برد ?با وجود اينكه اون تو مدرسه بوكس و ٤ سال تجربه اسپارينگ داشت و من ١ سال اونم از اين پارك به اون پارك بدون حريف تمرينى ولى باز تا آخرش هم لول باهاش بازى كردم.من فقط ١٥ روز تو محيط واقعى فايت بودموبعد پذيرفتم فايت كنم.اينا همش يه وركشاپِ براى منى كه پذيرفتم ورزشى رو با عشق دنبال كنم كه هيچ پايگاهى تو سرزمينم براش نيست(البته براى بانوان).ميدونين نمى دونم چرا يه صدايى تو مغزم هى به من ميگه درونه همه ى ما يه فايتر هست كسى كه براى به دست آوردن خواسته هاش بلده بجنگه فقط بايد بهش فرصت بديم بياد بيرونو جايى كه بهش تعلق داره و براش خلق شده زندگى كنه.من با قدرت و انگيزه بيشتر ميرم جلو و كارايى كه براش برنامه ريزى كردم وبه خاطرش دارم ميرم تو رينگو ميجنگم انجام ميدم ،تا جايى كه بهم ثابت شه قدرتى كه حسش ميكنم درونم دروغه و يه صدا بيشتر نيست و ما فقط يه جسميم روح خالقمون درونمون نيست.به حرفه آدمام كارى ندارم كاره خودمو ميكنم،وقتى آدم واقعيه ى درونم آموزش ببينه و قوى بياد بيرون ديگه هيچ كس نمى تونه قضاوت اشتباه كنه حتى داورا.

 

نظرات