سوتی دردسرساز علیفر درباره سیدجلال و لوانته و محرومیت + فیلم

0

سوتی دردسرساز علیفر درباره سیدجلال و لوانته و محرومیت + فیلم

سوتی علیفر درباره لوانته و سیدجلال حسینی برای این گزارشگر کهنه کار دردسرساز و جنجالی شد و باعث تا او از گزارش های بعدی فوتبال محروم شود.

مسابقات هفته چهارم لالیگای اسپانیا درحالی برگزار می‌شود که رئال مادرید و لوانته به مصاف هم رفته و تیم میزبان تا پایان نیمه اول با نتیجه سه بر صفر از رقیب خود پیش است.

در جریان بازی رئال مادرید و لوانته، سرهنگ علیفر، گزارشگر بازی از حضور سیدجلال حسینی در ترکیب لوانته خبر داد!

سوتی علیفر

گاف جدید علیفر در گزارش بازی لوانته و رئال

نکته عجیب ماجرا اما در خارج از زمین رقم خورد؛ جایی‌که سرهنگ علیفر بازیکنان را معرفی می‌کرد و از سیدجلال حسینی، کاپیتان باشگاه پرسپولیس به‌عنوان بازیکن لوانته یاد کرد و او را هافبک این تیم دانست؛ این در حالی است که سیدجلال حسینی تا به‌حال در فوتبال اروپا بازی نکرده و پست اصلی او هم دفاع میانی است!

به‌نظر می‌رسد بعد ماجرای یورو ۲۰۱۶، علیفر با این سوتی، دوباره به صدر اخبار بازخواهد گشت.
سرهنگ علیفر، هنگام گزارش بازی دو تیم رئال مادرید و لوانته سوتی عجیبی داد و بیان کرد که سیدجلال حسینی هافبک تیم لوانته است.

او البته در دقیقه ۴۱ بازی متوجه اشتباه خود شده و آن را تصحیح کرد.
با اعلام روابط عمومی شبکه ورزش ، به دلیل اشتباهات فاحش علیفر در گزارش بازی امروز رئال مادرید – لوانته ، وی تا اطلاع ثانوی از گزارش محروم خواهد بود.

رئال مادرید در نیمه اول بازی با لوانته موفق شد این تیم را با اختلاف سه گل شکست دهد،
تا تقریبا خیال خود را از سه امتیاز یک بازی خانگی راحت کند. در کیلومترها دورتر از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، علیرضا علیفر سوتی جنجالی‌ای روی آنتن زنده داد و اعلام کرد
که سیدجلال حسینی، هافبک لوانته اسپانیاست! این اشتباه کافی بود که علیفر به سوژه اول فضای مجازی تبدیل شود. در کنار تمام شوخی‌هایی که با علیفر در فضای مجازی شد

فیلم سوتی جنجالی علیفر درباره سیدجلال و لوانته

کاربران ایران به صفحه فارسی ویکی‌پدیا لوانته حمله کردند و با ویرایش این صفحه، در آن مشغول کری‌خوانی شدند.

 

نظرات