بازیگران و خلاصه داستان سریال مجلس حیرانی

1

بازیگران و خلاصه داستان سریال مجلس حیرانی

سریال مجلس حیرانی سریال تلویزیونی جدیدی است که قرار است در اوایل ماه صفر از تلویزیون پخش شود و در واقع مینی سریالی است با ده قسمت به کارگردانی داریوش یاری در حال تصویر برداری است.

این سریال با قصه ای که با حال و هوای ایام محرم تناسب دارد این روزها در حال تصویربرداری به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی داوود شاه‌بابایی است و تاکنون تصویربرداری ۶۰ درصد از سریال انجام شده است.

سریال مجلس حیرانی

خلاصه داستان سریال مجلس حیرانی

این مجموعه تلویزیونی درباره دو بردار و مهاجرت است و ایجاد چالش میان برادر بزرگتر (امکانیان) با برادر کوچک خود باعث مهاجرت او از ایران می شود
تا آنکه فرزندش که نقش او را عباس غزالی برعهده دارد برای پیگیری ماجرایی به ایران باز می‌گردد. از دیگر بازیگران این سریال می توان به کاظم هژیرآزاد و سیما خضرآبادی نیز اشاره کرد

نقش یکی از این برادرها را بیژن امکانیان بازی می‌کند که چالش میان او و برادرش باعث می‌شود برای سال‌ها از ایران برود و سپس فرزندش که نقش او را عباس غزالی برعهده دارد برای پیگیری ماجرایی به ایران باز می‌گردد.

بیژن امکانیان و کاوه خداشناس نقش این دو برادر را ایفا می کنند.

سریال مجلس حیرانی

بازیگران سریال مجلس حیرانی

در این سریال کاوه خداشناس ، کاظم هژیرآزاد و سیما خضرآبادی و عباس غزالی نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

حدود یک ماه است که تصویربرداری این سریال محرمی در سکوت آغاز شده است و احتمالا تا حدود ۲ هفته دیگر ضبط و تصویربرداری سریال به پایان می‌رسد.

«مجلس حیرانی» که داستانی درباره انتقام دارد برای سیمافیلم ساخته می‌شود و هنوز مشخص نیست که از کدام شبکه روی آنتن خواهد رفت.

تعداد قسمت ها و زمان پخش

«مجلس حیرانی» قرار است در ۱۰ قسمت ساخته شود و احتمالا پخش آن به روزهای اول ماه صفر خواهد رسید. این سریال داستانی از یک تکیه را روایت می‌کند که چالش‌هایی را میان ۲ برادر شکل می دهد.

داریوش یاری فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی است، «خانه‌ای روی تپه»، «مدرسه ما» و «هاتف» جزو سریال‌های تلویزیونی است که در کارنامه داریوش یاری به عنوان کارگردان قرار دارد. او این روزها «مجلس حیرانی» را برای ایام صفر تلویزیون آماده می‌کند.

بیوگرافی بازیگران مجلس حیرانی

بیژن امکانیان متولد ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در آبادان، تهیه کننده، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد. وی از دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را گذرانده است.

بیژن امکانیان سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو دختر به نام های یلدا و دنا است.

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است، خانواده ۷ نفره او اصالت دماوندی دارند ۵ برادر هستند و او فرزند سوم خانواده است.

کاوه خداشناس ازدواج نکرده است.

سریال مجلس حیرانی

کاظم هژیرآزاد متولد ۱ فروردین ۱۳۲۹ در تهران، بازیگر تئاتر و سینما است.

او هم‌اکنون عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و همچنین عضو هیئت مدیره خانه تئاتر می‌باشد.

وی سالها پیش ازدواج کرده است و دو پسر به نام های آرمان و آرش دارد.

سریال مجلس حیرانی

سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۸در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

سیما خضرآبادی و همسرش

سریال مجلس حیرانی

عباس غزالی و همسرش

سریال مجلس حیرانی

1 دیدگاه در “بازیگران و خلاصه داستان سریال مجلس حیرانی

  1. علی قاضی گفت:

    سلام جالب بود.

نظرات