بیوگرافی و عکسهای بورجو اوزبرک بازیگر ترکیه ای

0

بیوگرافی و عکسهای بورجو اوزبرک بازیگر ترکیه ای

در این مطلب از مجله اینترنتی حرف تازه ، بیوگرافی و عکسهای بازیگر ترکیه ای ، بورجو اوزبرک را که این روزها از وی سریال دختران آفتاب در حال پخش است را قرار داده ایم که در ادامه مطلب میتوانید ملاحظه کنید

بیوگرافی بورجو اوزبرک

بورجو اوزبرک (Burcu Özberk) بازیگر تئاتر و تلویزیون کشور ترکیه متولد ۱۲ دسامبر ۱۹۸۹ در اسکی شهیر ترکیه است.

او از دانشگاه Hacettepe Üniversitesi فارغ التحصیل رشته کنسرواتوار تئاتر می باشد. اولین تجربه بازیگری وی حضور در سریال Muhteşem Yüzyıl (قرن باشکوه) – حریم سلطان در نقش هوریچیان سلطان (Huricihan Sultan) بوده است و بازی وی در این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت و باعث شناخته شدنش شد.

اما بورجو اوزبـرک ( Burcu özberk ) بعد از بازی در سریال دختران آفتاب guneşin kizlari ستاره اش درخشید و توانست خودشو در دنیای بازیگری ثابت کنه . بورجو اوزبرک بعد از این سریال خیلی معروف و شناخته شد و خیلی طرفدار جمع کرد . بورجو اوزبرک در این سریال نقش دختری به اسم نازلی رو بازی میکرد .

لازم به ذکر است بورجو اوزبـرک ( Burcu özberk ) در این سریال با هانده ارچل همبازی بود و نقش دو تا خواهر دو قلو رو بازی میکردند. از بازیگران دیگر این سریال میتوان به تولگا ساریتاش اشاره کرد.

بورجو اوزبـرک ( Burcu özberk ) بعد از این سریال در سریال داماد معرکه ( şahane damat ) به عنوان نقش اصلی ، هنرنمایی کرد اما متاسفانه به دلیل ریتینگ پایین این سریال خیلی زود پایان یافت .

همسر بورجو اوزبرک :

او تاکنون ازدواج نکرده است ولی با انتشار اولین پست اینستاگرامی خود در سال ۲۰۱۸ که در آن عکس در کنار (آلپرن دویماز) alperen duymaz بازیگر نقش آتش سریال تقاطع قرار داشت و متنی که زیر عکس نوشته بود خبر از شروع رابطه عاشقانه خود با وی در سال جدید داده است.

Gülümse, kahkaha at, mutlu ol. 😌
۲۰۱۸ ne güzel geldin!
Aşk @alperenduymaz ♥️

بورجو این متن رو برای آلپر و زیر عکس بالا نوشته ، معنی متن :

بخند ، قهقه بزن و خوشحال باش! سال ۲۰۱۸ چه زیبا آمدی ♥️ عشق

آدرس صفحه اینستاگرام بورجو اوزبـرک : @burcuozberk

عکسهای بورجو اوزبرک بازیگر نقش نازلی سریال دختران آفتاب

 

بوروجو در سریال حریم سلطان

 

 

 

بورجو و هانده ارچل بازیگران سریال دختران آفتاب

 

عکس پدر و مادر و خواهر بزرگتر بورجو در دوران کودکی

 

عکس بـورجو اوزبرک در کنار امیرخان بازیگر مشهور هندی

تهیه و ترجمه اختصاصی حرف تازه

نظرات