بازیگران و خلاصه داستان سریال رسم عاشقی

0

بازیگران و خلاصه داستان سریال رسم عاشقی

سریال رسم عاشقی برای پخش مجدد روی آنتن شبکه پنج رفته و در محرم ۹۸ در شهریور ماه مهمان خانه های ایرانی خواهد بود این سریال مناسبتی برای محرم است که روی آنتن شبکه پنج سیما به نمایش درآمده و ما در این بخش از سایت حرف تازه زمان پخش و ساعت تکرار و اسامی و بیوگرافی بایگران را منتشر کردیم.

رسم عاشقی به کارگردانی سعید سلطانی، محصول سال ۸۴- ۱۳۸۳ شبکه تهران است و در ماه مبارک رمضان پخش شد.

سریال رسم عاشقی

بازیگران سریال رسم عاشقی

تهیه کننده این مجموعه اسماعیل عفیفه است و در آن بازیگرانی چون سروش صحت ، محمدعلی کشاورز ، لاله اسکندری ، محمود عزیزی ، فرهاد بشارتی ، مینا جعفر زاده ، افسانه پاکرو ، صالح آقا میرزائی ، جمشید جهان زاده به ایفای نقش می پردازند.

سریال رسم عاشقی

خلاصه داستان سریال رسم عاشقی

مخاطبان در خلاصه سریال رسم عاشقی خواهند دید: مهرماه ۱۳۲۰ است . چند روزی که رضاخان از مملکت گریخته و هرج و مرج بر همه جا حاکم شده و شهر در قبضه نیروهای نظامی خارجی قرار گرفته است.استاد ابراهیم خان مرد متمول و صاحب منصبی است که قصد دارد طوبی را به عقد خود درآورد . یوسف که جوان جاهل و لاابالی است.

فضای هرج و مرج شهر را مناسب اعمال خلاف خود می یابد. روزی او با پیرمردی آشنا می شود که همراه دختری به نام طوبی به تهران آمده تا نزد ابراهیم خان برود . در طول راه به خاطر شیوع بیماری تیفوس و قحطی ، پیرمرد در بستر مرگ می افتد اما قبل از مرگ بخاطر رشادت جوانی به نام یوسف (سروش صحت) در رفع مزاحمت گروهی از اراذل و اوباش ، طوبی را به او می سپارد تا به تهران بیاورد و اتفاقات بعدی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد.

سریال رسم عاشقی

زمان پخش و ساعت تکرار از شبکه پنج

این سریال خاطره انگیز در ۲۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و از یکشنبه ۳ شهریورماه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سریال «رسم عاشقی» از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن ساعت ۱۹ روز بعد خواهد بود.

سریال رسم عاشقی

سریال رسم عاشقی

سریال رسم عاشقی

سریال رسم عاشقی

سریال رسم عاشقی

سریال رسم عاشقی

سریال رسم عاشقی

نظرات