ماجرای قتل ۴ زن در آرمستانی در کرمانشاه + عکس

0

ماجرای قتل ۴ زن در آرمستانی در کرمانشاه + عکس

قتل ۴ زن قبرستان کرمانشاه : اختلاف خانوادگی در کرمانشاه جنایت خونینی را صبح امروز در آرامستان فردوس رقم زد.

قتل 4 زن قبرستان

 ۴ زن در باغ فردوس کرمانشاه (آرامستان) به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شدند.
سرنشینان یک خودروی سواری این ۴ زن را در باغ فردوس کرمانشاه (آرامستان) به ضرب گلوله از پای در آوردند.
آمویی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تایید این خبر گفت: اطلاعات بیشتر در این زمینه به زودی اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: هنوز از انگیزه سرنشینان خودرو، اطلاعاتی در دسترس نیست.
سرهنگ محمد رضا آمویی در این رابطه گفت: صبح امروز سرنشینان یک‌ خودرو به دنبال اختلافات خانوادگی و طایفه ای قبلی به چهار زن که در آرامستان باغ فردوس کرمانشاه حضور داشتند تیراندازی کرده و منجر به مرگ آنان شدند.

وی افزود: ضارب که از بستگان مقتولان است شناسایی شده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری وی ادامه دارد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه یاداور شد: تیمی ویژه از ماموران انتظامی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و به زودی فرد ضارب را دستگیر خواهند کرد.

آمویی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با کسانی که امنیت عمومی را خدشه دار کنند برخورد می کند، از مردم خواست که اختلافات خانوادگی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند

جزئیات جدید در مورد قتل عام آرمستان کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه جزئیات قتل چهار زن را اعلام کرد.

صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه جزئیات قتل ۴ زن در آرامستان کرمانشاه را تشریح کرد و گفت: چهار زن (مادر و سه دختر) به ضرب گلوله توسط سرنشینان یکدستگاه اتومبیل پراید به قتل رسیدند.
وی افزود: صبح امروز ۲۲ دی ماه ساعت ۱۰ صبح درمحل آرامستان کرمانشاه، چهار زن (مادر وسه دختر) به ضرب گلوله توسط سرنشینان یکدستگاه اتومبیل پراید به قتل رسیدند.
دادستان کرمانشاه اضافه کرد: با حضور فوری بازپرس ویژه قتل واکیپ بررسی صحنه جرم در محل جنایت، هویت عوامل دخیل در این واقعه‌ مجرمانه شناسایی و با بکارگیری مامورین مجرب دستگیری عوامل دخیل در این اقدام جنایی بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
صادقی همچنین گفت: بررسی‌های اولیه حکایت از این دارد که در تیرماه سال جاری پدر زنی توسط دامادش با اسلحه گرم به قتل رسیده است. اولیاء دم اخیرا نسبت به قتل مورث خود گذشت کرده اند. برادران مقتول در اعتراض به اقدام همسر وفرزندان مقتول و در واکنش نسبت به آن جنایت امروز را رقم زده اند.

منبع: رکنا

نظرات